Inlägg från: Anonym (fyfan) |Visa alla inlägg
  • Anonym (fyfan)

Varför är ni så jävla äckliga?

Men herregud, läs vad jag skrivit, jag vill inte ha bajsrester kvar i rumpan, det handlar inte om bakterierna. Det handlar om bajsresterna.. 

Och det är roligt att det finns så många psykologer på FL, kommer alltid på tal om fobier, terapi etc etc..

• Anonym (fyfan)
    Anonym (Haha!) skrev 2013-08-12 21:49:18 följande:
    Varför har du bajsrester kvar i rumpan när du bajsat?
    Vet du inte hur det går till när man bajsar?
    Anonym (Äckligt.) skrev 2013-08-12 21:49:58 följande:
    TS det är ju du som är ofräsch trots att du tvättar dig när du bajsat. Att du går runt med stringtrosor när tyget trycker mot rövhålet, vad gör du om du behöver fisa? Kan ju inte vara så hygieniskt med strong efter en saftig prutt!
    Jag skrev inte att jag har string, vart har du läst det? 

• Anonym (fyfan)

fortfarande inget svar på mina frågor jag ställde  i TS.

• Anonym (fyfan)
    Peter 672 skrev 2013-08-12 21:52:35 följande:
    Tycker det är svårt att argumentera emot att bara torka sig med papper faktiskt är ett väldigt dåligt sätt att göra rent efter ett toalettbesök.

Sen att vissa bryr sig mer eller mindre är väl en personlig fråga.

Sedan hur mycket man vill anstränga sig för att åtgärda det när man inte är hemma är väl den svåra biten, det är väl inte ovanligt att man behöver använda toaletten på arbetet, eller i skolan, eller på resan osv... Man får göra det bästa av situationen i sådana lägen helt enkelt, verkar orimligt att hålla sig flera timmar eller vägra gå ut pga. toalettbekymmer.
    Håller med dig.
  • Anonym (fyfan)
    Anonym (Haha!) skrev 2013-08-12 21:52:50 följande:
    Jag vet hur det går till när JAG bajsar och där finns fan inga bajsrester.

Hur gör du när du tvättar dig? Vatten är ju inte bakteriedödande, det tvättar bara bort den synliga smutsen. Du lär ju få massa äckel på händerna om du inte spritar efteråt, om du nu har så mycket bajsrester kvar i arsenalen?
    inga bajsrester?

Sluta nu. 
  • Anonym (fyfan)
    Anonym (XXX) skrev 2013-08-12 21:57:46 följande:
    Du får göra som du vill, spola bort dina bajsrester med vatten och tvål, de flesta skiter nog i vilket. Men varför ifrågasätter du vad andra gör när de bajsar? Det är ju inte så att vi smittar dig med vårt bajs.
    För jag undrar varför man  gör så, en enkel fundering.. Men INGEN har svarat på mina 2 frågor, utan endast ifrågasatt mig.
    Jag VET att ingen smittar mig med sitt bajs, hur får du det till det? 

FL i sitt nötskal 
  • Anonym (fyfan)
    Anonym skrev 2013-08-12 21:59:56 följande:
    1. Om du ofta spricker när du bajsar äter du fel.

2. Om du äter rätt blir bajset inte kladdigt utan slinker ut spårlöst. Inget kladd att torka bort med andra ord.

För att svara på dina frågor i TS:
    Om jag fick bajs någon annan del av kroppen hade jag tvättat bort det med tvål. Varför? För att övriga kroppen har andra användningsområden än anus, till exempel tar jag inte i saker med anus.
    1. Jag gav exempel, jag spricker inte ofta, jag skrev inte det heller

2. Så varför ens torka med toapapper då? varför inte bara dra på sig underkläderna efter...?

Men t.ex knät, eller långt upp på låret har väl inte så många användningsområden heller?
  • Anonym (fyfan)
    Anonym (fyfan) skrev 2013-08-12 22:04:20 följande:
    1. Jag gav exempel, jag spricker inte ofta, jag skrev inte det heller

2. Så varför ens torka med toapapper då? varför inte bara dra på sig underkläderna efter...?

Men t.ex knät, eller långt upp på låret har väl inte så många användningsområden heller?
    Tack förresten för 1.a svaret på mina frågor.. 
  • Anonym (fyfan)
    Anonym (Rent) skrev 2013-08-12 22:06:48 följande:
    Våtservetter ICA's babyservetter, alltid efter att jag har bajsar efter rekommendation av min gynläkare, alltid varje kväll innan jag går & lägger mig.
    Får jag fråga varför din gynläkare rekommenderade det?
  • Anonym (fyfan)
    Anonym (Rent) skrev 2013-08-12 22:09:04 följande:
    För att jag hade infektion i underlivet & upprepade mf
    kunde det bero på smuts från rumpan trodde gyn?
Svar på tråden Varför är ni så jävla äckliga?