• Anonym (Felpåmej?)

Han tycker att jag är för sugen/kåt :(

Som tråden lyder... Min pojkvän tycker att jag är för kåt..
    Jag är väldigt sexuell och vill ha sex varje dag, men min pojkvän är inte alls lika sugen. Han har sagt ifrån och är våran deal att jag ska avvakta helt och låta bli honom och han ska få ta initiativ..
    Han säger att det inte beror på mej och att han inte vet varför lusten försvunnit hos honom.
    Vi har inte varit ihop i ett år ens..
    Jag rånade se på hans fb chatt att han chattat med en tjej, jag aldrig hört talas om, och där skrev han "jag tror jag är okåtast i stan.. Vet inte vad som hänt, vart ju kåt som ett djur förut".
    Det kändes jobbigt och konstigt att han skriver så med andra tjejer.. Vet inte om jag bör oroa mej kring det?
    Vet inte hur jag ska bete mej i detta, jag saknar sexet och börjar mer å mer tvivla på mej själv. Känner mej så osexig och dissad.. Varje kväll ligger jag bredvid honom och hoppas att han ska ta tag i mej och vilja ha sex.. Och varje gång det uteblir somnar jag med en stor klump i magen och känner mej jätte ledsen. Jag vet inte vad jag ska ta mej till.. Är det mej han inte tänder på? Varför skriver han med andra tjejer om det? Vad ska jag göra i det här?
    Jag vill ju så gärna ha honom, men vill jag ja honom mer än han vill ha mej?

• Svar på tråden Han tycker att jag är för sugen/kåt :(
  • Peter37

Jag är så avis på din kille,önskar du var min..är utsvulten..och är kåt nästan jämt..även nu....

• yoyo90

Jag tror inte du ska lägga ut för mycket av det här på dig. Att han pratar med en annan tjej om sitt problem beror säkert på att han behöver prata med någon om sitt problem. Ge det lite tid och låt honom vara den som tar initiativ i fortsättningen. Har det hänt nått nyligen i hans eller ditt liv som gör honom orolig eller ledsen? 

• Anonym (Kvinna35)

För det första, det är inget fel på dig! Kvinnor kan också gå omkring och vara sugna varje dag, helt normalt. Sådan är jag också och har alltid varit, även om det varit perioder då lusten försvunnit.

Det kan ju vara så att din pojkvän har en tillfällig svacka och när du är väldigt sugen blir han kanske stressad? Jag tycker du ska säga hur du känner till din pojkvän och att du vill att ni båda mår bra. Det är jätteviktigt att kunna prata även om sexet!

Sedan tycker jag också att du ska fundera ordentligt på vad du verkligen vill. Om sex är viktigt för dig och han faktiskt inte delar samma syn på sex så är han kanske inte rätt för dig? Ta det lungt och tänk igenom det. Anpassa dig inte för mycket och försök att leva så mycket som möjligt som du verkligen vill. Din pojkvän ska ju vara den som ger dig energi!

Lycka till!

• Anonym (Hjälp)
    Peter37 skrev 2013-08-13 00:09:23 följande:
    Jag är så avis på din kille,önskar du var min..är utsvulten..och är kåt nästan jämt..även nu....
    Du borde söka hjälp för ditt sexmissbruk.
  • Doktorn
    Anonym (Hjälp) skrev 2013-08-13 08:25:24 följande:

Och du borde ta reda på vad "sexmissbruk" är. Det är INTE att vara kåt jämt.
    Av alla misslyckander är den här den besvikaste!
  • Mizzii

Jobbigt TS...Inte lätt alltid. Har typ samma här men får man inte av sin karl kan man ju köpa lite vuxen saker
    Kanske vore något för dig?

Eller försök fixa till en mysig middag, klä upp dig sexigt, ha bra härlig musik kanske och sen testa förför han lite?!?   

Love all of my kidz
  • Mizzii

Har du testat googlat om sexmissbruk?
    Love all of my kidz
  • Anonym (Han har problem)

Skulle bli så lack. Sov borta hos nån kompis, så kanske han märker vad han missar..... Känns inte han fattar det

• Anonym (Hjälp)
    Doktorn skrev 2013-08-13 08:36:18 följande:

Och du borde ta reda på vad "sexmissbruk" är. Det är INTE att vara kåt jämt.

Det har jag inte sagt heller.
  • Peter37

vågar du inte visa vem du är??kasta ur dig skit kan du..men stå för det är det värre med...har du kollat vad fegis betyder?
Svar på tråden Han tycker att jag är för sugen/kåt :(