Han tycker att jag är för sugen/kåt :(
Som tråden lyder... Min pojkvän tycker att jag är för kåt..
Jag är väldigt sexuell och vill ha sex varje dag, men min pojkvän är inte alls lika sugen. Han har sagt ifrån och är våran deal att jag ska avvakta helt och låta bli honom och han ska få ta initiativ..
Han säger att det inte beror på mej och att han inte vet varför lusten försvunnit hos honom.
Vi har inte varit ihop i ett år ens..
Jag rånade se på hans fb chatt att han chattat med en tjej, jag aldrig hört talas om, och där skrev han "jag tror jag är okåtast i stan.. Vet inte vad som hänt, vart ju kåt som ett djur förut".
Det kändes jobbigt och konstigt att han skriver så med andra tjejer.. Vet inte om jag bör oroa mej kring det?
Vet inte hur jag ska bete mej i detta, jag saknar sexet och börjar mer å mer tvivla på mej själv. Känner mej så osexig och dissad.. Varje kväll ligger jag bredvid honom och hoppas att han ska ta tag i mej och vilja ha sex.. Och varje gång det uteblir somnar jag med en stor klump i magen och känner mej jätte ledsen. Jag vet inte vad jag ska ta mej till.. Är det mej han inte tänder på? Varför skriver han med andra tjejer om det? Vad ska jag göra i det här?
Jag vill ju så gärna ha honom, men vill jag ja honom mer än han vill ha mej?