• tessenp

BFvintern 2013/ våren 2014 Linköping

Jag bor i Linköping och väntar barn med BF 15/12. Tycker det vore kul om vi alla Linköpingsbor som har bf runt december kunde samlas i en och samma tråd! Glad

• Svar på tråden BFvintern 2013/ våren 2014 Linköping
  • tihihi

Jag har bf 22 februari 2014, får jag vara med ändå ?=)

• Lövings

Hej. Jag har bf 21/1 och bor precis söder om Linköping. Verkar dock inte så många som har bf i vinter/vår som är aktiva här på fb. 
    Är ni förstagångsmammor eller har ni flera barn sedan tidigare? 

• tessenp

Tihihi: självklart! Lövings: nej det verkar inte som att Linköpingsborna hittat hit till tråden än;) jag är förstagångsmamma, sj?

• Lövings

Jag är också förstagångsmamma. Måste ju fråga er ålder, vart ni bor och vad ni jobbar med?

• Lövings

Jag är 27 år och bor i Åtvidaberg. Kommer inte alls från Linköping men träffade min man (gift sedan 4 år tillbaka) som kommer från Grebo och ville bo åt det hållet. Så då blev det tillslut hus här. 
    Jobbar på Universitetssjukhuset, både på avdelning och öppenvården uppe vid garnison. Vad jobbar du som? 

• tessenp

Okej!:) jag är inte heller från Linköping, är från Dalarna från början ! Jag blev färdig turismvetare i juni och jobbar för tillfället som turistinformatör på Visit Linköping .

• lkpg1987

Hej allihop! 
    Jag (26 år) och min sambo väntar första barnet till 12/11. Vi arbetar båda två i Linköping och har även bott där, men köpte hus i Borensberg (3 mil om Linköping) i början av året och är nu mer bosatta där.  

Får man vara med?

• tessenp

Lkpg1987: självklart ! :)

Cupcakekiller: kul! Då har vi Bf väldigt nära varandra!

Svar på tråden BFvintern 2013/ våren 2014 Linköping