• Med Lem

Sex på semestern.. hur gick det?

Ja, hur blev det med att få knulla på semestern?

Blev det mer, bättre eller som vanligt eller mer sällan och/eller sämre?

Jag börjar:
    4v i stugan, besök och barn och mycket var det så, nä, lite mindre ofta än normalt och mer stressat och sämre. Sen en vecka på fint hotell i stor medelhavsstad... 5 entusiastiska gånger på 6 dagar! Mums!

• Svar på tråden Sex på semestern.. hur gick det?
  • Anonym (Trött)

Mindre än vanligt - med mindre tid för varandra (barnen vakna längre) samt att relationen haltar en del... Två gånger sedan i midsomras har det blivit, varav bägge var kassa.

• Rainbowdash

När barnen var hos mormor och morfar i 10 dagar blev det 1-2 ggr om dagen, annars var det nog som vanligt eller lite mindre då det fanns mindre tid då vi var ensamna. 

• svenskitelge

Ungefär som vanligt... lite bus på midsommar i en bastu med grannen en kvinnlig bekant och vi... dock inget sex.. bara lite tafs och sexuell stämning. Fick min fru att squirta för första gången...  :D

• HasseA

Vi är särbos, så vi ses inte så ofta normalt, men när vi ses (=utan barn) har vi mycket sex. På semestern i sommar har vi setts hela tiden, och haft barn kring oss en hel del, och därmed haft mindre sex. Vi har väl haft våra bästa stunder på morgnarna då alla tonåringar sovit, och för all del lite på kvällarna också. Sen hade vi lite egentid också, så sammantaget har det varit bra. Undrar hur många gånger... Vi kanske har snittat 1,5 ggr om dagen.

• HasseA
    svenskitelge skrev 2013-08-13 12:47:11 följande:
    Fick min fru att squirta för första gången...  :D
    Grattis, trevligt!
  • Anonym (lite mer)

Har blivit lite mer, hela 5-6 gånger vart det i juli, brukar annars bli ca 2-3 gånger i månaden. Fast tyckte det var liiite väl mkt med 5-6 gånger på en månad, känner mig fortfarande mättad på sex från juli månad...

• NyttNamn

Tackar som frågar! Jo det gick bara bra! Ungefär samma frekvens på sexandet som vanligt..

Pour some sugar on me...
  • tjej87

Mindre än vanligt, det har varit så jäkla varmt ju! Varken jag eller sambon gillar att vara väldigt nära varandra när vi redan är svettiga :P Blir man svettig under tiden är det väl en sak men när man redan känner sig klibbig och svettig så vill inga av oss ha någon annan nära :P

• Anonym (Mannen)

Det gick åt h-e. Hade hoppats att man skulle få komma när det är lite sommar, sol och rosévin men inte fan blev det nåt. Nästa sommar kanske....

Svar på tråden Sex på semestern.. hur gick det?