Inlägg från: Anonym (ja) |Visa alla inlägg
  • Anonym (ja)

Tror ni tighta vaginor är en myt?

Ja hos de kvinnor som fött barn iaf... de flesta som fött barn har ju så kallas slappfitta. De har även inkontinens, framfall, och slappa slidväggar...

• Anonym (ja)
    Anonym (cc) skrev 2013-08-15 17:36:18 följande:
    Har också fött 2 barn, är tajtare nu än innan...

Att men är mer tajt efter barn beror oftast på förslappade slidväggar, slidväggar som rasat ihop och att man därför upplevs vara tajtare.
  • Anonym (ja)
    Anonym (hahah) skrev 2013-08-15 19:46:07 följande:
    så sjukt att kvinnorna här inne är värre än männen med att skryta om sina storlekar X) ine en slappfitta så långt ögat kan nå;)

jag tror inte slappfittorna vågar skriva något härinne, jag tror att den lilla minoritet som haft tur och blivit tajt efter förlossningen vill skryta om det. Och de som blivit tajta pga förslappade slidväggar kommer att få en trevlig överraskning om några år...:P
  • Anonym (ja)
    Anonym (Förändringar) skrev 2013-08-15 20:01:37 följande:
    När jag tränade muskulaturen upplevde jag mig som tight. Nu när jag slarvat så är jag definitivt större än innan jag födde. Men det går ju att träna upp så fort, så det gör mig inte mycket. En fördel med barnafödandet var att jag blev mycket tryggare med min kropp - trots bristningar, hängbröst och slappare mus - vilket gjort mig mycket bättre i sängen. Kan lova att exet njöt mer efter än innan vi fick barn... Så för mig har det överlag blivit en förbättring sexuellt med att föda.

det blev en förbättring sexuellt för ditt ex, men för dig då?
Svar på tråden Tror ni tighta vaginor är en myt?