Inlägg från: Jan Banan01 |Visa alla inlägg
  • Jan Banan01

Tror ni tighta vaginor är en myt?

Visst finns trånga fittor. Min frus fitta är väldigt trång trots att hon fött barn. Det positiva är att man verkligen känner fittmusklerna strama åt kuken under knullet och orgasmerna är kraftigare än annars. Det negativa är att det tar längre tid att tränga in i henne och att man i början av knullet får börja lite försiktigt, annars riskerar man komma tidigare än tänkt Mitt X var mer "normal" därnere och därför lättare att tränga in i samt att man kunde hålla på lite längre. Båda fittyperna  är sköna. Litet plus för den trånga dock eftersom orgasmerna blir skönare. Lite off topic ang min ***. Omkrets okänd, längd 20 cm.

• Jan Banan01
    Anonym (Bilbo) skrev 2013-08-15 17:14:36 följande:
    Jag har personligen ingen erfarenhet av att det skulle skilja så mycket mellan er kvinnor där nere men jag har kompisar som snackar om hur skönt det är med en tjej med riktigt tight f**ta. Blir lite nyfiken... Killar, har ni kännt skillnad? Tjejer, vad tror ni om detta? Jag vet också att vaginan anpassar sig men kan det skilja rent storleksmässigt på olika? Är det dom med större vaginor som tenderar att gilla tjockare kukar?
    Om jag jämför min frus fitta med mitt ex:s är det en klar skillnad. Frugan är bra mycket tajtare därnere. Kors i taket vilka orgasmer min frus fitta ger mig. Hon kan verkligen mjölka varenda droppe ur mig. Men jag klagar inte på exets mutta heller. Jag fick sköna orgasmer där med. Det tog lite längre tid bara. 

Svar på tråden Tror ni tighta vaginor är en myt?