Vad drömde du i natt?
Har många gånger försökt att föra en drömdagbok men det är inte helt enkelt att komma ihåg och så glömmer man bort. Ibland kommer jag inte ens ihåg vad jag drömde, men när jag gör det så är det oftast väldigt knäppa drömmar jag har. Jag gick förut hos en hypnotisör som sa sig kunna tyda drömmar men det kanske finns människor här som är bra på det eller så kan vi bara få oss ett skratt åt varandras drömmar?
I natt drömde jag att jag var kronprinsessa av Sverige. Tjejmagen som om man är överviktig kan vara mycket större än resten av magen, vilket den är på mig var helt hård. Jag minns att jag såg mig i spegeln i drömmen och tänkte "åh, det är en gravidnavel". Jag var gravid. Tog också ett graviditetstest som var positivt.
Vi satt vid ett bord, jag och min sambo samt drottningen och kungen av Sverige tillsammans med Storbritanniens kronprins och prinsessa (om det var William och Kate vet jag inte) och deras drottning och kung. Dem meddelar att deras kronprinsessa ska ha barn och alla applåderar och grattar. Vi hade inte tänkt berätta än eftersom vi fått veta det på morgonen men då alla är så glada berättar vi också. Det går ett sus genom salen. Dem säger att dem ska få en flicka och vi säger att det ska bli en pojke. Återigen ett sus, alla vet att dem kommer att gifta sig när de blir stora.
Så, vad drömde ni i natt?