• Anonym (?)

Min sambo låter mig inte sova för att jag fiser i sömnen

Jag och min tjej blev nyligen sambos och hon stör sig nu på mig för att jag tydligen pruttar/fiser i sömnen. Hon föreslår att vi jag ska söka medicinsk hjälp eller så får jag sova på hennes soffa. Tycker dock det är omoget beteende. Han man göra något åt detta ?

• Svar på tråden Min sambo låter mig inte sova för att jag fiser i sömnen
  • Ramborg

Det finns många som bor ihop men har separata sovrum för att de sover bättre då. Det kan vara snarkningarveller vad som helst. Ni får skaffa större lägenhet så att ni får varsitt sovrum och får sova båda två.

42.
  • Anonym (m)
    Anonym (?) skrev 2013-08-16 22:41:33 följande:
    Jag och min tjej blev nyligen sambos och hon stör sig nu på mig för att jag tydligen pruttar/fiser i sömnen. Hon föreslår att vi jag ska söka medicinsk hjälp eller så får jag sova på hennes soffa. Tycker dock det är omoget beteende. Han man göra något åt detta ?

Pruttar inte hon då?
    Nej förlåt! Hon är ju tjej ;)

Jag är tjej och jag kan garantera dig att hon också fiser och pruttar som alla människor.
    Att hon inte skäms över att vara så omogen!
    Håller med dig.     
  • Anonym (?)
    Ramborg skrev 2013-08-16 23:39:46 följande:
    Det finns många som bor ihop men har separata sovrum för att de sover bättre då. Det kan vara snarkningarveller vad som helst. Ni får skaffa större lägenhet så att ni får varsitt sovrum och får sova båda två.

Men då skaffar jag hellre egen lägenhet än att bo i separata rum.

Tycker det är hemskt att göra så. Jag älskar henne och skiter fan i om hon skulle bajsa på sig i sängen
  • Masken84

Men snälla alla pruttar när dom sover!! Om hon nu stör sig på det så borde hon leva själv.

• Anonym (m)

Onödigt av henne att bråka om en sådan petitess.
    Fattar inte att hon skapar konflikter redan nu.
    Hur skall detta sluta för er?  

• Lindsey Egot NO1

Testa Dimitikon tror jag att de heter. De dämpar uppblåst mage och gör så att man inte småfiser.

• Anonym (?)

Hon vägrar förstå när jag förklarar att det är vanligt. "Gå på toa innan"! Säger hon

• sweetbird

Haha din tjej måste va väldigt omogen. Alla fiser i sömnen. Finns det gas i magen så kommer det ut när kroppen slappnar av ! Hur vet hon att hon inte fiser i sömnen? Filmar hon sig själv varje natt eller? :O

• FlamingRed

Eller så agerar du moget här, och inser att du just blivit sambo med en människa som inte kan leva med kroppens naturliga funktioner.

Tänk vidare hur det blir i längden, med barn, med eventuella olyckor, och åldrande i allmänhet.

Sen lämnar du henne.

Svar på tråden Min sambo låter mig inte sova för att jag fiser i sömnen