• Anonym (?)

Min sambo låter mig inte sova för att jag fiser i sömnen

Jag och min tjej blev nyligen sambos och hon stör sig nu på mig för att jag tydligen pruttar/fiser i sömnen. Hon föreslår att vi jag ska söka medicinsk hjälp eller så får jag sova på hennes soffa. Tycker dock det är omoget beteende. Han man göra något åt detta ?

• Svar på tråden Min sambo låter mig inte sova för att jag fiser i sömnen
  • Anonym (?)
    FlamingRed skrev 2013-08-17 00:50:40 följande:
    Eller så agerar du moget här, och inser att du just blivit sambo med en människa som inte kan leva med kroppens naturliga funktioner.

Tänk vidare hur det blir i längden, med barn, med eventuella olyckor, och åldrande i allmänhet.

Sen lämnar du henne.

Oj..känns som att jag fick en ordentlig tankeställare där... Jag hoppas verkligen det här är en övergångsperiod
  • persikofjaril

Vad jobbigt det måste vara att leva i ett förhållande där man inte kan vara naturlig. Både jag och min sambo (fast mest han) fiser när vi behöver. Har aldrig förstått varför det skulle vara så fruktansvärt med fisar. Visst luktar det oftast äckligt, men det är ju naturligt och något de flesta gör. Okej att man kanske inte släpper sig när-, var-, hursomhelst, men i sitt eget hem måste man väl kunna få vara sig själv?

• ModestyB
    sweetbird skrev 2013-08-17 00:47:51 följande:
    Haha din tjej måste va väldigt omogen. Alla fiser i sömnen. Finns det gas i magen så kommer det ut när kroppen slappnar av ! Hur vet hon att hon inte fiser i sömnen? Filmar hon sig själv varje natt eller? :O
  • MrC
    Lindsey Egot NO1 skrev 2013-08-17 00:09:13 följande:
    Testa Dimitikon tror jag att de heter. De dämpar uppblåst mage och gör så att man inte småfiser.
    Det gör att man storfiser istället?
    Kom att tänka på ett gammal ordspråk: -Bättre en rejäl brakare i kalsongen/trosan än tio under täcket!
    -Nej, jag tänker inte raka mig bara för att du vill hångla. Skägget stannar!
  • MrC

Förresten...varför hamnade denna tråd under "sex och sånt"? Hur tänkte TS nu?

• Frontline

Det är manligt att fisa så fortsätt med det, tycker hon inte om det så är det inget att bygga en framtid på...

Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Anonym (What a man)

You're a keeper!

Anonym (?) skrev 2013-08-16 23:41:58 följande:
    Men då skaffar jag hellre egen lägenhet än att bo i separata rum.

Tycker det är hemskt att göra så. Jag älskar henne och skiter fan i om hon skulle bajsa på sig i sängen

• Rocktrollet

Men vafan. Säg åt henne på skarpen att sluta gnälla.

Jag tycker det tyder på att man känner sig bekväma med varandra, när man kan prutta inför varandra eller kissa med öppen dörr. MEN. Vissa gränser bör man hålla på.

• annak81

Gå in på svts barnkanal o kolla bacillakuten med henne. Visste inte det men de berätta att för att magen inte ska sprängas av gaser om man håller sig på dagen så kommer d när man sover för då slappnar kroppen av!! Ibland är barnprogram väldigt lärorika:)

• Blåbär0103
    persikofjaril skrev 2013-08-17 01:24:18 följande:
    Vad jobbigt det måste vara att leva i ett förhållande där man inte kan vara naturlig. Både jag och min sambo (fast mest han) fiser när vi behöver. Har aldrig förstått varför det skulle vara så fruktansvärt med fisar. Visst luktar det oftast äckligt, men det är ju naturligt och något de flesta gör. Okej att man kanske inte släpper sig när-, var-, hursomhelst, men i sitt eget hem måste man väl kunna få vara sig själv?

De flesta?
    Jag skulle säga ALLA. 
  • Blåbär0103
    Frontline skrev 2013-08-17 02:02:00 följande:
    Det är manligt att fisa så fortsätt med det, tycker hon inte om det så är det inget att bygga en framtid på...

Manligt?
    Nej jag skulle kunna säga mänskligt :). 
  • Anton Chigurh
    Blåbär0103 skrev 2013-08-17 11:13:31 följande:

Manligt?
    Nej jag skulle kunna säga mänskligt :). 
    Menar du att Damer fiser också !!!

Det var som fan..... 
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Blåbär0103
    Anton Chigurh skrev 2013-08-17 11:47:31 följande:

Det var som fan..... 

Hehehe!

Du har humor :) 
  • Lindsey Egot NO1
    MrC skrev 2013-08-17 01:57:49 följande:
    Det gör att man storfiser istället?
    Kom att tänka på ett gammal ordspråk: -Bättre en rejäl brakare i kalsongen/trosan än tio under täcket!
    Ja men man tar de på morgonen så fjärtar man under dagen. Och då blir det inte så mycket på natten.
  • Anton Chigurh
    Blåbär0103 skrev 2013-08-17 14:16:07 följande:

Hehehe!

Du har humor :) 
    Skål...............Glad................lördag å allt.
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Frontline
    Anton Chigurh skrev 2013-08-17 11:47:31 följande:

Det var som fan..... 
    Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Phillippa

Fast om min man hade fisit hela nätterna och det luktar illa hade jag också bett honom kolla upp det. Visst, alla fiser lite i sömnen men uppenbarligen gör ts det väldigt ofta. Det är inte ofta jag hört eller känt lukt från fisar från maken. Jag hade också bett honom gå till läkare eller se över sin kost om det pågick mycket.

Det är väl verkligen omoget att släppa en brakare inför någon som uppenbarligen inte uppskattar det!

Jag och min man fiser inte uppsåtligt inför varandra eftersom vi respekterar att den andra inte tycker att det är mysigt alls.

• Blåbär0103
    Anton Chigurh skrev 2013-08-17 22:37:53 följande:
    Skål...............Glad................lördag å allt.

Skål Anton Skål
  • Anonym (Seriöst?)

Din tjej varker fiser, rapar, pissar eller skiter väl? Med andra ord hon är inte mänsklig... och vill inte ha en mänsklig partner....

Svar på tråden Min sambo låter mig inte sova för att jag fiser i sömnen