Inlägg från: Anonym (snuskis) |Visa alla inlägg
  • Anonym (snuskis)

Vad är den konstigaste fråga du fått under samlag?

Som rubriken lyder, vad är den konstigaste fråga du fått under samlag?
    Igår hade jag o min partner sex och då frågade han... *host**harkel* hmm..

''Vad är det som luktar?''

Hela min mage knöt sig och mitt ansikte kändes som om det blev stoppat i en vulkan.

Vad är den konstigaste fråga ni fått? Vill må lite bättre efter gårdagen... 

• Svar på tråden Vad är den konstigaste fråga du fått under samlag?
  • Anonym (snuskis)

HAHAHAHAHA ååh gud jag viker mig av garv! Tack alla, jag mår MYCKET bättre haha xD
    särskilt dedär med fotfilen.... och coop 

• Anonym (snuskis)
    Anonym (RosaFluff) skrev 2013-08-18 11:32:04 följande:
    Varför läser inte folk trådstarten eller är ni bara inte läskunniga?

Vad är den konstigaste fråga du fått under samlag?

Ni skriver om en massa dråpliga händelser, inte frågor.

Hahahha jag är glad för alla kommentarer! Det är ju roligt tycker inte du? Detta ska väll inte vara särskilt allvarligt?
  • Anonym (snuskis)
    Anonym (AnonymMan) skrev 2013-08-18 18:09:47 följande:
    denna var ingen fråga, men hennes kommentar har onekligen roat många genom åren.

Full som en spruta, hon var i samma kategori, vi hade varit på en branschaktivitet, men ingen av oss kände varandra sedan innan. Att i det läget gå hem med varandra kändes som en bra idé, speciellt som hon bodde i Västerås och vi befann oss i Stockholm.

Vi kommer i gång, och kvinnan som ylat om att hon och hennes ex-man hade haft ett uselt sexliv och att hon aldrig någonsin fick orgamser börjar låta som ett mindre lokomotiv (mer tur än något annat skulle jag nog säga, vi hade väl egentligen ingen koll på vad vi gjorde alls)

Fan flyger i mig så jag vrålar "Har jag sagt att Du får komma? Du har inte bett om lov för det, nu måste Du straffas"

Tydligen var det hennes grej, för svaret kom omedelbart "Förlåt herre, jag är inte värdig, förlåt mig men jag är stygg kvinna men jag förtjänar inte att bli straffad, det är är jag inte värd, Du skämmer bort mig"

Nästa gång hon kom över hade hon med sig en dyr kaffebryggare till mig men det är en helt annan story....
    Vad va storyn med kaffebryggaren? ;O HAHA, rolig historia i övrigt! xd
  • Anonym (snuskis)
    Surpuppan skrev 2013-10-16 20:36:54 följande:

Eftersom det är ok med händelser:

När jag och min man hade sex en gång råkade jag hamnade i skarven mellan två huvudkuddar. För varje gång han juckade så försvann mitt huvud längre och längre ner mellan kuddarna. Till slut såg jag inget, utan lågt helt under kuddarna. För min inre syn ser jag mig liksom ur hans synvinkel bresandes med kuddarna på huvet, och börjar asgarva. Jag kunde inte sluta skratta, och inte han heller, så vi fick lägga ner för den gången.

HAHAHAHHAHAAH jag döör! xD
Svar på tråden Vad är den konstigaste fråga du fått under samlag?