• Omega83

Honda Accord bra bil?

Behöver lite input från någon som är mer kunnig inom ämnet. Honda accord 07a, 10 000 mil, automat. Servad vid 10 000, besiktad och skattad. Vinterdäck följer med. 75 000 kr. Ingen rost. 75 000 kr, bra affär?

• Svar på tråden Honda Accord bra bil?
  • Karpalo

Vi har en Accord -08 o en civic -06, båda väldigt bra bilar enligt mig. Även om bilar är billigare där än här i Finland så tycker både maken o jag att det lät märkligt billigt.. Men utöver det så ja, Accord är bra bilar (enl. oss) :)

• Omega83

Tack för svaret! Ja jag tycker med att det låter för bra för att vara sant. Den gick igenom besiktning utan anmärkning med. Kan ju vara så att han behöver få loss pengar snabbt.

• Rabarbapuppa

Det är inte osannolikt bra pris, men det är ett bra pris. Finns flera 07'or därute för mellan 75, 80, 90 och dryga 100k som gått ung samma miltal. Med lite diskussion går var och en av dem att "snackas ned" lite i pris, men om han begär 75 och allt verkar passa er, slå till.

Honda gör bra bilar. Accord är en trevlig bil.

/Puppa 

• Omega83

Tack för svar. Den är ff intressant men vi överväger nu alternativet att leasa en bil. Lite beroende på vad bilhandlaren erbjuder leasing på. Måste vara en sedan iaf så en microbil är inte att tänka på

Svar på tråden Honda Accord bra bil?