Inlägg från: Anonym (:'() |Visa alla inlägg
  • Anonym (:'()

pojkvän tittar på livecam

Upptäckte att min pojkvän har kollat på livecam nästan varje dag senaste veckan. Endast en gång har jag INTE varit hemma, annars har jag nog t.om varit i samma rum!!

Blev så sjukt sårad när jag upptäckte detta. Vanlig porr är helt ok för mig, men inte livecam. Det gäller sidan myfreecams.com

Vet inte hur jag ska ta upp detta med honom. Han vet inte att jag lånade hans dator. Skulle leta upp en sida vi var inne på dagen innan och det var så jag upptäckte det. Jag vill inte säga att jag lånade den för han kommer tro jag gjort det för att snoka. I rent försvar.

Har verkligen ont i hjärtat nu och kan inte sluta tänka på det.

Funderar på att komma med någon pik om vad jag tycker om sånt, för att se vad jag får för reaktion/svar.
    Eller bara hålla extra koll på honom när han sitter vid datorn.
    Alt fråga om att få låna datorn och då "upptäcka" det.

Snälla hjälp, vad ska jag göra?!

• Svar på tråden pojkvän tittar på livecam
    cazh82 skrev 2013-08-19 11:54:12 följande:
    Är det något jag aldrig kommer förstå mig på är hur man kan hålla tyst om en sådan upptäckt. Är ju han som beter sig grisigt, inte du som kom på honom. Konfrontera och säg precis det du tycker och vill ha sagt istället.

Jag vill ju inte hålla tyst om det. Men jag vet att om jag tar upp HUR jag kom på det så kommer han säkert försvara sig med att jag snokat. Det vill jag undvika.
    Anonym (K) skrev 2013-08-19 13:36:09 följande:
    Du vet om att vissa killar kan använda webcam som vilken porrfilm som helst med inga emotionella känslor för tjejerna de ser. Rent sexuellt solo sex o inget annat. 

Kan inte säga om han gör så i denna tråd men bara så du vet. 

Jag vet. Men det är känslan av att han runkar till en "random vanlig" tjej som visar upp sig live. Det är mer intimt. Samt att möjligheten finns att kontakta tjejen.

Killar tänder på det visuella och tjejer mer på det emotionella planet. Så om man ska dra en liknelse vore det väl lika om jag visade upp mig för att jag tänder på det, som att han tittar på någon? Och det tror jag knappast han uppskattat. Och för mig känns inte det inte heller okej.
Svar på tråden pojkvän tittar på livecam