• Nynawe

Vi som har BF Maj 2014

Hej alla!

Själv plussade jag igår - 13 dagar efter ÄL. Enligt min app är BF 2 Maj - såå spännande!

Tänkte att vi kunde följas åt alla med BF i Maj, hoppas ni vill hänga på!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-10-16 22:26
    Bild Tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-2-113/m71361423.html
  • Svar på tråden Vi som har BF Maj 2014
  • Nynawe

Hej Cinga! Har du testat något efter det också? Jag planerar att göra det nu till helgen igen ????

• Nynawe

Skulle varit en glad gubbe och inte massa frågetecken :)

• Juni flickan

Hej. Plussade idag, enligt förra mensen har jag BF 1 maj. Andra barnet här, har ni några barn sedan innan?

Nu kör vi!
  • Cilas25

Hej!!
    Jag plussade också idag bf 5/5 :) Dock lite förvirrad om jag verkligen är gravid då jag gjorde en MA 29 juli,, testat negativt för 5 dagar sedan och nu positivt :) så jag hoppas hoppas!!! 

• Nynawe

Jag har inga barn sedan tidigare. Jag och min kille har varit ihop i 11 år men velat göra klart plugget och komma igång med karriären först. Vi är båda födda 84. Det känns verkligen som rätt tid i livet. Och våra vänner är inne på samma spår så det känns ju också jättebra! Hur gamla är nu ni andra?

• delight

Plussade svagt igår och tog ett idag GRAVID 1-2 veckor. Känns overkligt! Mina lilla tjej ska bli storasyster (blir 2 i sept)... nu är det bara vänta och hoppas pyret vill stanna! BF 1 maj.

Grattis till alla andra plussare Solig

• Lillium

Grattis till alla! Jag fick plus i morse och beräknat BF är 5/5 2014. Har en son som blir två i oktober också.

• Cilas25

Tog test igår igen som visade neg.. nu tog jag igen det visar svaaagt positivt.. vad ska man tro...

Svar på tråden Vi som har BF Maj 2014