Inlägg från: 2barnsmammaMaria |Visa alla inlägg
  • 2barnsmammaMaria

    Någon förälder i Halmstad?

    Är hemma med en 13,5 månaders liten buskille och en dotter på 1,5 månad:) hade varit kul tt träffa lite andra barn och mammor!

  • Svar på tråden Någon förälder i Halmstad?
  • 2barnsmammaMaria

    Haha! Jag blev fastanställd inom städ på Halmstad kommun innan sonen kom. Jobbat med utvecklingsstörda innan men pga anställningstopp så fick jag fast på städet iaf! Har ju inte hunnit tillbaka till jobbet sen dottern kom det skiljer nästan exakt 1 år på barnen:) har inte han på dagis än men har ansökt på kammerslyckan uppe i snöstorp. Var meningen att han skulle va hemma till iaf våren nästa år men min dotter är skadad så blir mkt sjukhusbesök och sjukgymnastik så bättre han får va ngn timme på dagis då:) vilket dagis funderar ni på:)

  • 2barnsmammaMaria

    Usch det är jobbigt med tänderna:( isac hade rätt ont av det men vi köpte en sån bit leksak man kan lägga i frysen/ kylen som är gott för dom när det gör ont. Det är bara när tandjävlen ska ut från tandköttet som gör mest ont. Så det ska nog gå över snart:)

  • 2barnsmammaMaria

    Haha det blir nog annorlunda:) min son sov knappt något heller, hade kolik fram till 3 månader sen skulle han bara inte sova men sen vände det! Och dottern nu sover jätte bra så det är så skönt:) ni kommer märka vilken skillnad det blir att få andra barnet

  • 2barnsmammaMaria

    Ja välkommen! Tror jag vet vem du är, gick inte du på stenstorpsskolan? Maria Lundh heter jag och gick där:) jag går inte babysim tyvärr då min dotter är skadad men gjorde det med sonen och det finns ju inget mysigare:)

Svar på tråden Någon förälder i Halmstad?