• 2barnsmammaMaria

Någon förälder i Halmstad?

Är hemma med en 13,5 månaders liten buskille och en dotter på 1,5 månad:) hade varit kul tt träffa lite andra barn och mammor!

• Svar på tråden Någon förälder i Halmstad?
  • 2barnsmammaMaria

Åh så liten:) jag har bara fått stora bebisar, över 4 kg haha så lite skillnad:) ja tänk va litet allt är asså! Fantastiskt:)

• Perpen

Haha samma här, nästan i alla fall. Dottern vägde 3.7. Undrar hur syrran gör. Hennes första vägde 2.7 eller nåt när han föddes har jag för mig och var 47 lång. Fast båda har ju kommit lite före beräknat datum medan jag själv gick över 10 dagar (rena rama mardrömmen). 

Vad har ni andra haft för er idag? :) 

• SamsonS

Dottern låg precis mitt på kurvan när hon föddes, 3500g och 50 cm :)

Fy vad jag längtar efter att vara gravid!!! Hoppas jag får vikariat snart, då åker spiralen ut ;)

• leiasmamma

Ja verkligen vilket sammanträffande! Högst troligt att det är vi ;)

Min dotter vägde 3535g o va 47
    lång, får se hur stor nästa skrutt är! :)

• JuliaBaptisteNielsen

Hejsan, ny på tråden! Jag är en 22årig mamma till en tre månaders son och vill gärna träffa andra mammor i Halmstad. Är det någon som går på babysim? Hoppas det var okej att jag skrev..

• 2barnsmammaMaria

Ja välkommen! Tror jag vet vem du är, gick inte du på stenstorpsskolan? Maria Lundh heter jag och gick där:) jag går inte babysim tyvärr då min dotter är skadad men gjorde det med sonen och det finns ju inget mysigare:)

• JuliaBaptisteNielsen
    2barnsmammaMaria skrev 2013-09-17 19:07:14 följande:
    Ja välkommen! Tror jag vet vem du är, gick inte du på stenstorpsskolan? Maria Lundh heter jag och gick där:) jag går inte babysim tyvärr då min dotter är skadad men gjorde det med sonen och det finns ju inget mysigare:)

Jo det gjorde jag, vad Halmstad är litet! :) Jag vill gärna simma med han, men jag vill gärna gå med någon. Så de var synd att hon var skadad.
  • EmeNo11

Hej! Vi har en dotter på två år och en liten påväg i början av maj som det ser ut nu. Jobbar massor men hoppas på att kunna gå ner i tid längre in i graviditeten. Vi bor strax utanför harplinge :) Jag gick på Babysim med dottern och planerar att göra det med nästa barn också. Vi gick hos aquariet som håller till i arena badet :)

Nova 110903
  • JuliaBaptisteNielsen

Är det någon som går på öppen förskola? Jag skulle gärna vilja komma ut utanför lägenheten en dag som denna och ha någon stans att gå och träffa andra..

Svar på tråden Någon förälder i Halmstad?