• Dripknot

Snyggaste SUV:en?

Hej! Nyss köpt mig en Kia Sportage 2013 års modell. Hur nöjd som helst! Alltid tyckt att den bilen har en skön känsla i förarmiljön, en bra bränsleförbrukning, fina köregenskaper och en stöddig attityd.

MEN.

Det finns ju en uppsjö SUV:ar från andra märken, Renault Captur för att nämna en av de allra nyaste. Audi Q7 finns, Volvo XC90/XC60, Hyundai IX35, Mazda CX-5/CX-7, Honda CR-V. Etc.

Vilken är den snyggaste SUV:en enligt dig och varför?

:)

Det krävs inte mycket av en kille för att bli pappa, men det krävs en riktig man för att vara en far.
  • Svar på tråden Snyggaste SUV:en?
  • Michael 310

Gillar Lexus suv den är snygg. Dock ej provkört den. Cayennen är inte så ful den heller den är riktigt trevlig att köra med tycker iaf jag. Men har själv en Q5:à så får väl rösta på den ;)

• Jecw

Vi har en honda cr v 2013
    Innan hade vi en Subaru outback 2010

Jag måste säga att jag saknar subarun, den var väldigt snygg, bekväm och extremt rymlig. Hondan är mindre och har inte alls samma snygga design.   

• Monchichier
    MeNoLike skrev 2013-08-22 03:21:03 följande:
    BMWs är sjukt snygg. X8 kanske?!? Orkar inte googla
    Den som är totalt värdelös med minimal bakruta som man inte kan se i princip någonting igenom??
  • Rataxes

Buick Rainier
    If he really thinks we're the devil, then let's send 'em to hell
  • Mentat

Finns inget som heter en snygg SUV. Stora åbäken helt enkelt.

• Rataxes
    Mentat skrev 2013-08-22 13:16:42 följande:
    Finns inget som heter en snygg SUV. Stora åbäken helt enkelt.

Men oerhört praktiska för oss som har behov.
  • Sebastian72

Kör BMW men funderar på att byta till Audi eller Mazda. Fast snyggast tycker jag nog Range Rover är. Men den blir det inte.

• Mentat
    Rataxes skrev 2013-08-22 13:43:53 följande:

Men oerhört praktiska för oss som har behov.
    Absolut, det säger jag inget om. Däremot tvivlar jag mycket starkt på att så många som har en SUV verkligen har behov av en men för de få som har det är det ett utmärkt fordon.

Praktisk är dock inte samma sak som snygg.
  • Rataxes
    Mentat skrev 2013-08-22 14:07:07 följande:
    Absolut, det säger jag inget om. Däremot tvivlar jag mycket starkt på att så många som har en SUV verkligen har behov av en men för de få som har det är det ett utmärkt fordon.

Praktisk är dock inte samma sak som snygg.

Mer eller mindre ful då
  • MeNoLike

Jag har en suv och behöver det. Det kan ju bara en själv avgöra å bestämma.
    Jag tycker det är lämpligt som har flera barn för att slippa bryta ryggen av mig när de ska i och ur bilen.
    Känns säkrare att köra suv då man ser mycket bättre

• Sebastian72
    MeNoLike skrev 2013-08-22 14:12:07 följande:
    Jag har en suv och behöver det. Det kan ju bara en själv avgöra å bestämma.
    Jag tycker det är lämpligt som har flera barn för att slippa bryta ryggen av mig när de ska i och ur bilen.
    Känns säkrare att köra suv då man ser mycket bättre
    Jag väljer suv för att jag behöver utrymmet men mest för att det är mycket skönare att köra om man kommer upp en bit. Och märkligt nog kör jag lugnare i en stor bil. 
  • Duckan

Vi har ganska nyligen gjort oss av med X6:an och jag är tacksam för det. 155 cm lång var det ett jädra herke att ta sig i och ur. Det där med rutan bak stämmer också (enligt han som kör). Behov hade vi ej heller. Snygg? Jovars, lite cool var den väl allt.

• Monchichier
    Duckan skrev 2013-08-22 14:17:02 följande:
    Vi har ganska nyligen gjort oss av med X6:an och jag är tacksam för det. 155 cm lång var det ett jädra herke att ta sig i och ur. Det där med rutan bak stämmer också (enligt han som kör). Behov hade vi ej heller. Snygg? Jovars, lite cool var den väl allt.
    Jovisst är den cool! Men helt galet designad trafiksäkerhetsmässigt.
  • LisaL86

Tycker Tiguan och Infiniti QX60 är snygga och även XC60 är helt ok :)

Wiggo 24042013
  • Aiyana

Jag hade en Lexus SUV tidigare, tyckte den var både snygg och bekväm.

Svar på tråden Snyggaste SUV:en?