Inlägg från: klarabella87 |Visa alla inlägg
  • klarabella87

Föräldrarledig i Haninge ?

Någon som är mammaledig i Haninge ?

Jag fick min andra dotter den 10 augusti och det skulle vara roligt o lära känna lite andra nyblivna mammor här i området!

Jag är 26 år och bor som sagt i Haninge med min sambo och våra döttrar, storasyster är 3,5 år och går på förskola mellan 9-15, men tiden däremellan skulle ju finnas tid att hitta på nått, fika, promenad, m.m.

Hör av er ! Alltid kul att lära känna nya människor =)  

• Svar på tråden Föräldrarledig i Haninge ?
  • klarabella87

Hej har du långstrump fått ditt barn nu?

Maddejo jag bor på vallavägen.. det går bra med lillan.. hon är en väldigt nöjd liten bebis (än så länge iaf =) 
    Var i haninge bor du själv? 

• klarabella87

Hej igen..Ja min dotter går på förskola när oss ja =) 

Haha ja såklart var det ju i sept och inte augusti som du var beräknad till långstrump.. ja är lite trött.. heehe

kul att ngr fler hoppat in här =) 

• klarabella87

Hallå allihopa. Ledsen att jag som trådstartaren inte hängt med alls i den här tråden.. Vi har vart sjuka (är fortfarande) och allt har bara varit kaous.. Förkylning, feber, hals, hosta och så nu har vi åkt på magsjuka.. Härligt Härligt! 
    Och allt är så mycket mer nu när vi är 4 i familjen och inte bara ett barn att tänka på ! =)

men jag ska inte klaga, jag njuter för fullt av att vara 2 barnsmamma!

Hur mår ni andra? Har någon träffats än?
    Jag har inga planer inför nästa vecka om någon skulle vilja ta en promenad? (jag borde vara helt frisk då) 

Svar på tråden Föräldrarledig i Haninge ?