Med min första blev det nog runt vecka 15 kanske, mest för att jag fick för mig att inget fick trycka minsta lilla mot min mage med lilla pyret i <3
Andra gången blev jag störst och då åkte brallorna fram redan runt v 8. Blev gigantisk jättefort, såg höggravid ut i v 20, men fick då min lättaste lillkille...
Nu med trean fick jag "svullen" mage redan i vecka 8, sedan växte den jätteliiiiite till vecka 25 då *plopp* blev magen superstor. Hade i vecka 36 ändå bara gått upp knappt 4 kg, så i praktiken gick jag ner. Fick ändå en normalstor lillprins.
Numer finns det så snygga brallor, som man aldrig skulle kunna gissa att det är mammabyxor och de är ju så bekväma så jag använder några av dem än (älskar märket cecilja s, de reas nu på mamashop.se)... Är rätt "normal" byggd :)
Så TS, det kan variera massor. En stor del som avgör är just hur tränad din MAGE är för tillfället och hur livmodern ligger osv. En vän till mig som är trådsmal och jättetränad har kunnat använda nästan alla byxor ändå fram till födseln av sin andra bebbe. Det kunde hon INTE med bebbe nr 1...