• Ruffa

Min son råkade se min tjejs....

Haha va?? Naturbarn?
    Både min man och jag sover nakna- det blir ju för varmt annars - är vi naturbarn då? Gud så fånigt!

Men säg åt ungen att knacka innan han går in någons sovrum, han är ju 10 år och ingen bebis.

Jag förstår inte heller varför exet skulle gå i taket, skulle hon få för sig att Ts sambo har gått och visat upp sig för sonen eller vadå?     

• Ruffa
    Anonym (Aba) skrev 2013-08-28 14:57:39 följande:
    Det är inte helt otroligt att hon ser sin chans och anmäler henne/dem, och hittar på en bra historia.

Anmäler för vad? Sexuellt ofredande för att stora sonen smyger in i deras sovrum och råkar se en naken sovande människa?

Gissar att vem det nu är man anmäler sådant till skulle skratta gott åt fåneriet?

Är man bara ute för att jävlas kan man ju hitta på vilka historier som helst - och sen försöka få med sin 10 åring på ljugspåret..  
  • Ruffa
    Anonym (Farsan) skrev 2013-08-29 09:16:54 följande:
    Härom dagen när vi kollade på film i pyjamas så märkte jag att tjejen inte hade trosor under nattlinnet (kort). Då antydde jag att det inte är någon höjdare om barnen ser hennes mus. Då gick hon o tog på sig trosor.
    Den situationen kan jag förstå, om ni satt tillsammans med barnen dvs?
    Någon annans nakenhet får aldrig kännas påtvingad.

Men att hon sover naken i sitt eget sovrum är en helt annan sak, då blir det en påträngande situation för henne om någon steppar in när hon ligger och sover.   
Svar på tråden Min son råkade se min tjejs....