Vad skulle du tycka om att bli ammad av din kille?
Detta är kanske en konstig fråga. Men hur skulle du reagera om din kille ville amma dig? Skulle du uppskatta det eller skulle du tycka det var olustigt / avtändande?
Detta är kanske en konstig fråga. Men hur skulle du reagera om din kille ville amma dig? Skulle du uppskatta det eller skulle du tycka det var olustigt / avtändande?
Jag skulle börja skratta och ta förgivet att det var ett skämt.
Jag skulle tycka att han var konstig och tänka att han slagit i huvudet väldigt hårt!
Tro det eller ej men jag har en helknäpp sambo som jättegärna vill smaka och absolut från bröstet... men nej, inte en möjlighet han får trots sitt tjat! :)
Min kille har inga bröst.
Alltså. Min man har inga bröst...? Är det något fel på honom, borde jag byta till en uppdaterad modell kanske?
Om Ts menar tvärtom så vore det väl ok om det är viktigt för honom. Det gör ju ingen direkt skada i alla fall.
Tja..jag suger på min killes bröst ibland under sex då jag vet att det är en erogen zon för honom och då kommer han jättefort!. Ni vet, även killar har känsliga bröstvårtor, precis som tjejer. Fast jag vet inte om de kan kallas för att "amma"? Han har ju ingen mjölk och syftet är ju inte att mata mig?