• Anonym (konstig fråga)

Vad skulle du tycka om att bli ammad av din kille?

Detta är kanske en konstig fråga. Men hur skulle du reagera om din kille ville amma dig?  Skulle du uppskatta det eller skulle du tycka det var olustigt / avtändande?

• Svar på tråden Vad skulle du tycka om att bli ammad av din kille?
  • Omogen citron

Jag skulle börja skratta och ta förgivet att det var ett skämt.

• Anonym (knäpp)

Tro det eller ej men jag har en helknäpp sambo som jättegärna vill smaka och absolut från bröstet... men nej, inte en möjlighet han får trots sitt tjat! :)

• Anonym (Va?)

Alltså. Min man har inga bröst...? Är det något fel på honom, borde jag byta till en uppdaterad modell kanske?

Om Ts menar tvärtom så vore det väl ok om det är viktigt för honom. Det gör ju ingen direkt skada i alla fall.  

• Lever så
    Anonym (konstig fråga) skrev 2013-08-24 02:52:08 följande:
    Detta är kanske en konstig fråga. Men hur skulle du reagera om din kille ville amma dig?  Skulle du uppskatta det eller skulle du tycka det var olustigt / avtändande?
    Det skulle inte gå eftersom han har så små bröst.. Om han ville bli ammad av mig skulle han få det.
    Kom kättare, kom syndare, med svagheter och fel, men som ändå vågar stå för vad ni är.
  • Guapa

Tja..jag suger på min killes bröst ibland under sex då jag vet att det är en erogen zon för honom och då kommer han jättefort!. Ni vet, även killar har känsliga bröstvårtor, precis som tjejer. Fast jag vet inte om de kan kallas för att "amma"? Han har ju ingen mjölk och syftet är ju inte att mata mig?

• Guapa
    Betty Ballbreaker skrev 2013-08-24 08:48:26 följande:
    Min kille har inga bröst.
    Anonym (Va?) skrev 2013-08-24 08:51:41 följande:
    Alltså. Min man har inga bröst...? Är det något fel på honom, borde jag byta till en uppdaterad modell kanske?

Om Ts menar tvärtom så vore det väl ok om det är viktigt för honom. Det gör ju ingen direkt skada i alla fall.  
    Va?? Shit vad roliga de måste se ut, helt utan bröst. Jag har sett en gång en kille med tre vårtgårdar men aldrig någonsin någon utan vare sig bröstvävnad eller vårtgårdar. De flesta killar med lite underhudsfett har synliga bröst. Vältränade killar har väldigt synliga bröst, medan smala killar oftast har mindre..men bröst har de alla.

• Lever så
    Guapa skrev 2013-08-24 10:28:55 följande:
    Tja..jag suger på min killes bröst ibland under sex då jag vet att det är en erogen zon för honom och då kommer han jättefort!. Ni vet, även killar har känsliga bröstvårtor, precis som tjejer. Fast jag vet inte om de kan kallas för att "amma"? Han har ju ingen mjölk och syftet är ju inte att mata mig?

Jo jag suger på hans bröstvårtor men eftersom det inte går att få ett ordentligt "tag" och inte blir ihållande skulle jag inte kalla det amma utan snarare just suga på hans bröstvårtor Flört
    never a failure always a lesson
  • Guapa
    Lever så skrev 2013-08-24 10:24:52 följande:
    Det skulle inte gå eftersom han har så små bröst.. Om han ville bli ammad av mig skulle han få det.
    Jodå det går, jag lovar, huden är väldigt elastisk. Är han väldigt smal kan du ta ett lätt grepp med ena handen så får du lättare tag när du suger. 
Svar på tråden Vad skulle du tycka om att bli ammad av din kille?