• dance

Hittade stringtrosor i dotterns rum :-(

Chilla, trosorna behöver ju automatiskt inte vara hennes bara för att du hittade dom i hennes rum, kan ju vara hennes flickväns kvarglömda, tex.

Oroa dig inte 

• dance
     Det är olagligt att ha sex innan du fyllt 15

Inkorrekt. Hur skulle detta kunna vara olagligt, att med sin egen kropp hänge sig åt lustar & uppleva detta sexuella, "sex" som är sjukt individuellt att definiera för övrigt, <- däremot är det olagligt att ha sex MED en person som är under 15.
  • dance
    Och du kan inte påstå att string inte är ett sexualiserande plagg som lämnar hela rumpan bar.

String är vidrigt även av andra skäl (och det är inte just att själva rumpan syns som gör plagget sexualiserande, nakenhet är naturligt, objektifiering är en konstruktion) och att argumentera antistringpropagande med denna sekundära vidrighet i fokus tror jag man är mer mottagbar för i den åldern. Då man ju faktiskt eftersträvar allt som kodats vuxet, moget och sexuellt för att utforska sin nyfikenhet på den senare. Kids analyserar ju generellt inte heller hjärnan busy om vad tex "sexism" eller "sexualiserande" i grunden betyder och hur det orskar samhällsproblem, "blablablabl...! ...? Vänta lite nu, vad hörde jag, SEXualis...? Jasså sex, SEX SEX SEX, okej men då sätter jag väl stringen som top prio på ze2buy-listen dåra, yo!"

- Berätta om hur stringen kan skava in i anus och orska sår och hemorrojder
    - hur det kan fastna bajs
    - hur fittan kan bli klämd

Haha, be creative!        

Svar på tråden Hittade stringtrosor i dotterns rum :-(