• LillGris

Hittade stringtrosor i dotterns rum :-(

Vad kan string leda till för hemskheter? Uppriktigt nyfiken nu!

• LillGris
    viseversa skrev 2013-08-24 08:42:09 följande:
    För att string=Sex vet du inte det? Och man får itne ha sex innan man är 15.

JAHAAA
  • LillGris
    Anonym (vad göra?) skrev 2013-08-24 08:42:13 följande:
    Så du tycker det är OK att ha sex när man är 12? Eller missuppfattade jag dig nu?Det är olagligt att ha sex innan du fyllt 15.Det är en gräns som är dragen då man anses vara redo för sex. Stringtrosor är ett sexuellt laddat plagg vars främsta syfte är att visa rumpan. (Vill man dölja troskanter kan man skaffa sömlösa vanliga trosor.)

Det är inte olagligt att ha sex innan man är 15 och bara för att man har string betyder det inte att man är sexuellt aktiv. Andas människa
  • LillGris
    Anonym (vad göra?) skrev 2013-08-24 08:46:26 följande:
    Med tanke på att de låg undangömda så tvivlar jag tyvärr ganska starkt på det. En anledning att jag inte vill avslöja hennes exakta ålder är just för att slippa fördomar som baseras på en viss ålder. Har aldrig sagt att hon skulle vara 14, eller 13 eller 12 eller 6 eller 8.

Men du säger ju själv att tills hon fyller 15 "vet du bäst". = när hon är 14 år ich 364 dagar får hon inte ha string, dagen efter får hon. Märkligt minst sagt
Svar på tråden Hittade stringtrosor i dotterns rum :-(