Inlägg från: Anonym (Ålder?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ålder?)

Hittade stringtrosor i dotterns rum :-(

Hur gammal är din dotter?

• Anonym (Ålder?)

Testade string när jag var 12-13, tyckte de var såå obekväma, så de gömdes i rummet. Vid 15 testade jag på nytt och började använda nu och då. Ändå hade jag sex först då jag var 19. Använde dem inte för att visa rumpan, utan för att jag trivdes med dem!

• Anonym (Ålder?)

Syns inte under spända byxor/kjolar (vet att det finns sådana utan söm och hade också sådana, men ville variera) och så gav de ett litet "kick"  och jag kände att jag hade en hemlighet :P Finns bara en person som sett mig med string och det är min sambo, så använde den inte för  någon annans skull 

• Anonym (Ålder?)
    Anonym (vad göra?) skrev 2013-08-24 09:25:10 följande:
    Det är den där kicken jag är orolig för. Från vilka känslor härstammar den om inte de sexuella? Alltså, själva anledningen att string är format som det är, är för att visa rumpan.

Men kicken och att ha sex är väl ändå två olika saker? Då jag först testade var det bara av nyfikenhet, då handlade det inte om någon  kick. Den känslan kom nog först senare i tonåren, men kanske jag bara var sen i tankarna??

Kanske din dotter bara var nyfiken på hur det känns och sedan märkte att de var obekväma och gömde dem för att hon visste att du inte accepterar sting? Om du inte sett dem i tvätten tyder det ju  på att hon inte använt dem mera än en gång väl?Tycker att du lugnt kan påpeka att du sett dem och frågat om de är hennes.  Försök att inte bli arg, då kan det resultera i att hon ännu mera vill trotsa mot dig.
Svar på tråden Hittade stringtrosor i dotterns rum :-(