Inlägg från: Anonym (nejnejnej) |Visa alla inlägg
  • Anonym (nejnejnej)

Hittade stringtrosor i dotterns rum :-(

TS

Det du skriver är upprörande. Att du avsexualiserar din dotter (som vare sig du vill det eller inte) är en sexuell människa, precis som alla andra människor kan ge stora konsekvenser i hennes samliv med en annan människa som vuxen. Skam. skuld och ångest inför sin egen sexualitet är något hon mycket väl kan känna tack vare att du lagt upp SEX som något väldigt fult.

Med det sagt..

String är inget sexplagg eller sexredskap. En strapon eller  butplug är ett sexredskap. Ett par stringtorsor är ett klädesplagg. Hade det handlat om ett par trosor med öppen gren hade jag förstått att du rynkade på näsan lite.

Att din dotter inte ens får ha byxor som är så pass tighta att troskanten skulle kunna råka synas är även det upprörande. Du kan ju lika gärna sätta på din dotter en heltäckande slöja.

• Anonym (nejnejnej)
    Anonym (vad göra?) skrev 2013-08-24 11:57:11 följande:
    Klart att string är ett sexplagg. Ursprungligen kommer ju string från sexindustrin, så bara det faktumet borde vara bevis nog.

Hon har inte slöja, hon har vanliga sköna byxor som hon kan röra sig i, som inte sitter tight runt rumpan. Tighta byxor är precis som string sexualiserande. Varför ska hon ha tighta byxor för så man ser formen på hennes bakdel?
    Du har fel. Jag tror faktiskt att du driver. Men det värsta är ju att det finns folk med såna här åsikter och uppfattningar på riktigt.

Inte heller tighta byxor säger "knulla mig"  Tex om hon skulle rida (på en häst får jag väl tillägga till dig som bara tänker på sex) så är ridbyxor tighta av en funktionell anledning. Samma med tighta löparbrallor.

Stringstrosor är bekvämt då man inte känner av stringen till skillnad från vanliga trosor som åker in i arslet och korvar sig.

• Anonym (nejnejnej)
    Anonym (vad göra?) skrev 2013-08-24 12:13:37 följande:
    Hon får ha det hemma nu har vi bestämt. Dessutom passar hon inte ens i det.
    Haha. Hon passar inte i stringtrosor? Bad du henne sätta på sig dom och avgöra om hon va snygg nog eller inte?

Jag vet att det finns folk till allt men den här går jag inte på.
  • Anonym (nejnejnej)

TS.

Om du tycker att alla tighta byxor skickar ut "sexuella signaler" kan du inte då gå in på googl.se och "bilder" sedan söka upp ett par byxor av den typ din dotter faktiskt får använda..

Det enda jag kan se framför mig är ett par ballongformade manschesterbyxor.

Svar på tråden Hittade stringtrosor i dotterns rum :-(