Inlägg från: Anonym (lilla TS) |Visa alla inlägg
  • Anonym (lilla TS)

Hittade stringtrosor i dotterns rum :-(

Men lilla lilla TS, hon är på väg in i puberteten. Man vill utforska nya saker. När jag var yngre skaffade jag också stringtrosor, det handlade INTE OM SEX. Jag ville se hur det var, inte ha för att visa upp och ses som ett sexuellt objekt.

Ta det lugnt Ts! onanera!!!

• Anonym (lilla TS)

Härskartekniker? Hihihi Skål
    Det är kul att det var det du reagerade på, som så många andra inlägg. Jag hoppas din unge blir en riktigt busig tonåring. Flört

• Anonym (lilla TS)
    Anonym (vad göra?) skrev 2013-08-24 12:21:13 följande:
    Tighta byxor skickar sexuella signaler som hon inte är mogen för. Inte svårare än så.

Så leggings/tights är också förbjudet?
  • Anonym (lilla TS)
    RosaMoln skrev 2013-08-24 12:18:53 följande:
    Oj jösses, hon kommer bli en plåga när hon blir äldre. Just för att du förbjuder henne för minsta lilla skitsak.. Hon kommer bli den tjejen som ska testa och våga göra allt just för att hon inte får eller lärt sig av sina misstag.
  • Anonym (lilla TS)
    Spöktuss skrev 2013-08-24 12:32:21 följande:

Får jag fråga vilka kläder hon FÅR ha på sig för dig?
    Abaya kanske?
  • Anonym (lilla TS)

Jag förstår inte varför du gör en tråd av detta när du inte kan ta in det andra skriver. Du "hugger" emot och skriver att vi har "fel". När man skapar en tråd är det väl för att få fler tankar kring själva "problemet".
    Eller kände du att eftersom att så många inte tycker som du gör så ryter du ifrån. Konstigt.

Svar på tråden Hittade stringtrosor i dotterns rum :-(