Inlägg från: Anonym (förlikning) |Visa alla inlägg
  • Anonym (förlikning)

Hittade stringtrosor i dotterns rum :-(

TS, bättre att din dotter köper fina strings än klipper sönder vanliga trosor... som jag gjorde när jag var liten...

Synd om en flicka med så mycket framåtanda, att ha en så bakåtsträvande mamma. Ni förstår inte varandra och kommer knappast få chans att göra det heller. DU vill inte ha string, men du är inte samma person som din dotter. Du sysslar med förtryck... och tror samtidigt att ni ska ha en god relation.

Äh, köp ett par snygga strings till henne som present. Ät lite kaka och fira att hon börjar bli en stor tjej. 

Det gäller att välja sina krig! 

• Anonym (förlikning)
    Tom Araya skrev 2013-08-24 21:03:50 följande:
    Jag har fått kallingarna upp i röven, inte behagligt, har inte provat string för det är så jävla fult och osexigt på män men är annars övertygad om att det är skillnad.

Ljuger de som faktiskt tycker de ÄR bekväma?
    Det beror på att män ofta har lurvigare hår på skinkorna är kvinnor. Prova att vaxa. Då kan det bli hett som i bara den! Kanske till och med du kunde få en nytändning på string?

Kyss 

Inga trosor är bekväma. Helst borde man gå näck under, men det blir lätt så slemmigt. Trosor är till för att fånga upp slemmet, tror jag. Där har stringen definitivt en nackdel...  det lilla stycket tyg räcker inte långt för en ordentlig flytning. Att fästa bindor på den där lilla stroppen... funkar inte heller. 

String är väl egentligen bara bra om man vill visa upp baken, med eller utan kläder ovanpå. 
Svar på tråden Hittade stringtrosor i dotterns rum :-(