• mice

Hittade stringtrosor i dotterns rum :-(

Jag började ha stringtrosor när jag var 12, och förlorade oskulden när jag var 18. Hmm.. Flört

• mice
    Anonym (vad göra?) skrev 2013-08-25 09:21:10 följande:
    Jajaja, OK. Men är nyfikenheten den enda anledningen? Det kan ju inte vara så att alla i klassen börjar med det samma dag, någon måste börja och sedan hänger andra på?

Härstammar inte själva nyfikenheten mycket från att string faktiskt anses vara vuxet och sexigt?
    Jag var kompis med en tjej som hade det, och syrran som var flera år äldre hade ju det. Förstod inte riktigt att det handlade om sex eller vara sexig.. Killar var ju bara för pussar/kyssar. Skrattande Men det kan såklart vara olika från tjej till tjej. Det var iaf min upplevelse.
  • mice
    Anonym (vad göra?) skrev 2013-08-25 09:34:08 följande:
    Men sluta nu. Kan du inte bara läsa vad jag skriver? VARFÖR vill man ha tighta byxor som visar formerna?
    Jag tycker min rumpa är snygg som satan! Men nu var det inte mig du frågade. Glad
  • mice

Vad spelar det för roll?? Varför översexualisera en kropp och fortsätta göda ett sjukt synsätt på människans kropp? Om en vuxen människa, vilket det är vi pratar om när du ifrågasätter medlemmarnas preferenser, väljer att välja kläder som för dig förknippas med promiskuitet så är väl det DITT problem och inte deras?

Svar på tråden Hittade stringtrosor i dotterns rum :-(