• Anonym (.)

Hittade stringtrosor i dotterns rum :-(

vad menar du med "vad de kan leda till? " ?
    stringtrosor gör inte att man blir tafsad på eller våldtaget heller!! 

hon är nyfiken bara :) annars hade du hittat flera par ;) 
    låt henne ha den nyfikenheten/hemligheten för sig själv! 
    jag gissar nämligen att hon är minst 12 år för annars passar ju inte string i stl (finns ju inte mindre än xs).

snacka om att kränka henne om du skäller ut henne. annat hade det varit om hon rökt eller kommit hem full - då ska man det!
  • Anonym (.)
    Anonym (vad göra?) skrev 2013-08-24 11:02:15 följande:
    Visa mig den kultur där varken rumpa eller bröst anses sexigt.

Och vet ni vad hon gjort nu då? Går omkring i bara string och tröja här hemma, bara för att liksom trotsa mig. -_- Men jag tänker inte reagera, för då har hon vunnit. Tänker låtsas som om det regnar tills hon tröttnar. Trodde inte hon var så omogen faktiskt, men det är ytterligare ett tecken på att hon inte är redo för string.
    haha, hon gör ju bara som du sagt till henne ;) tycker det var lite skoj faktiskt!
    även om jag personligen anser att man har byxor på sig hemma ;) bara underkläder är sovplagg :P 
  • Anonym (.)
    Anonym (vad göra?) skrev 2013-08-25 08:53:02 följande:
    Men som sagt, flera i denna tråd har ihärdigt påpekat att string kan vara för bekvämlighetens skull eller för nyfikenhetens skull - så med andra ord måste det enligt dessa personer vara OK även för 7-åringar att åtminstone prova string, eller hur?
    det har inte med sakfrågan att göra! det handlar om att du förbjudit din dotter allt du anser farligt i klädväg..
Svar på tråden Hittade stringtrosor i dotterns rum :-(