EnAnonumius skrev 2013-08-25 22:48:23 följande:
Jag håller med. Vad fan gick snett.
Något har gått jäkligt kraftigt snett i Sverige när man sitter och gnäller över ett par jävla trosor och sitter och sexualiserar sitt egna barn bara för att ett klädes plagg på 00-talet räknades som ett "sexigt plagg" enligt då tidens mode ideal och att det handlar om att "man vill ha sex, när man bär det".
Idag verkar det mesta vara farligt och/eller förbjudet för barn under 25 år, hur ska dessa ungar nånsin klara sig själva.., ska deras föräldrar ta hand om dom hela livet!?
Det är meningen att vi vuxna/föräldrar ska lära ungarna klara vuxenlivet, å att börja med det är aldrig för tidigt.., känner man sina ungar väl, så vet man som förälder exakt vilken mognad dom har, å inte sjutton behövs det funderas om dom har åldern inne mentalt, fysiskt eller om det är lagligt..
Själv har jag alltid vare lite av en anarkist, så jag ser det som ett sundhetstecken att inte gå på led å följa varenda regel å lag som Storebror hittat på, detsamma har jag/vi lärt ungarna.., gå din egen väg, gör det som känns rätt, låt inte Storebror hindra dig, å som en god världsmedborgare, ta hand om/hjälp dina medmänniskor..