Anonym (vad göra?) skrev 2013-08-25 09:34:08 följande:
Men sluta nu. Kan du inte bara läsa vad jag skriver? VARFÖR vill man ha tighta byxor som visar formerna?
Varför inte!!!? Jag går mycket i tajts för det är så förbaskad skönt och det ser mindre sluskigt ut än att gå på stan i hängiga mjukisbyxor. Jag har string för jagtycker det är MER sexuellt när troskanten syns genom byxorna än att det inte syns något alls och dessutom är faktiskt string bekvämt, vanliga trosor glider liksom runt på rumpan och kan glida in i rövskåran och sitta helt snett, string sitter där dem ska! Det är ni som tycker det är sexuellt som gör det till en sexuell grej, och jag kan lova dig att ju mer du förbjuder ju mer kommer hon göra det motsatta-det är så tonåringar fungerar.
Lägg ner och låt henne vara den individen hon är, det kvittar hur du fostrar henne, du måste kompsromissa, hon är inte en individ som ska spegla DINA åsikter och tankar 100%. Hon är en egen person som ska respekteras, en del i att växa upp är att få ta egna beslut, Hade jag varit du hade jag lagt ner hela den fördömmande attityden från 1800-talet och gått in till din dotter och sagt att det är ok om hon vill ha string, hon ska fan inte behöva smussla och smyga med en sådan sak, stackars tjej, hon måste verkligen känna 0 förtroende för sin mamma..