• Anonym (funge­rar detta?­)
    Äldre 24 Aug 14:32
    25334 visningar
    16 svar
    16
    25334

    större penis :)

    Har en ganska normal snopp som min sambo tycker är perfekt o jag är nöjd. Undrar bara om peniskrämer för förstoring fungerar alls? Hade ju ändå varit kul att överaska henne med en ännu grövre. Tacksam för svar

  • Svar på tråden större penis :)
  • Anonym (penis­krämen­)
    Äldre 24 Aug 16:52
    #1

    Klart det fungerar...lite. Vad som händer är att krämen gör att din penis svullnar upp pga den giftiga krämen, därför blir den grövre. Vill du plåga Herr Penis med gift?

  • Anonym (.)
    Äldre 24 Aug 18:27
    #2

    Du tror inte att det skulle vara världskänt och något som i princip alla män höll på med om det funkade?

  • Anonym (hmm)
    Äldre 24 Aug 18:29
    #3

    Min sambo har ungefär samma tankar som dig. Jag tycker storlek och allt är bra, men han vill absolut ha större.
    Han beställde hem tabletter som skulle förstora, och påstår själv att den har blivit större. Jag har dock inte sett någon skillnad 

  • Anonym (.)
    Äldre 24 Aug 18:32
    #4
    Anonym (hmm) skrev 2013-08-24 18:29:54 följande:
    Min sambo har ungefär samma tankar som dig. Jag tycker storlek och allt är bra, men han vill absolut ha större.
    Han beställde hem tabletter som skulle förstora, och påstår själv att den har blivit större. Jag har dock inte sett någon skillnad 
    Är det inte avtändande att han är så lättlurad och har komplex?
  • Anonym (hmm)
    Äldre 24 Aug 23:37
    #5

    Han har fått veta precis vad jag tycker o tänker om det, men han påstår att han gör det för sin egen skull. 
    Avtändande, nja, har aldrig tänkt på det så 

  • Anonym (funge­rar detta?­) Trådstartaren
    Äldre 27 Aug 00:02
    #6

    Tack för svaren. Lägger nog pengarna på ngt annat isf men tackar ändå :)

  • Anonym (tekni­k)
    Äldre 2 Feb 13:58
    #7

    I bland kan en bra teknik göra stor skillnad , hittade en sida med bra info på ställningar som funkar bra för män med lite mindre penis,  www.störrepenis-tips.se 
    Hälsn jonas

  • Anonym (tänk lite!)
    Äldre 24 Oct 16:46
    #8

    Det är klart en kräm inte funkar! En kräm tränger såklart bara in max någon milimeter i skinnet. Hur skulle detta kunna påverka svällkroppars och vävnads storlek inuti?! Möjligtvis kan en substans i krämen tas upp i blodomloppet via skinnet på kuken, men då kan man lika gärna ta substansen som piller. Tyvärr finns det ingen känd substans som får kuken att öka i storlek. Kunde någon uppfinna en sådan substans hade dom blivit kanske världens rikaste :)

    Någon gång i en avlägsen framtid kanske någon lyckas ändra DNA lokalt för att "koda om" sin kukstorlek. Men när detta har uppfunnits slutar det kanske att vara något speciellt och attraktivt med stor kuk eftersom alla kan få hur stora dom vill.

  • Äldre 5 Jan 08:49
    #10
    emil7531 skrev 2015-01-05 08:38:57 följande:

    Penis Extender  - http://goo.gl/yTeB32 Grym produkt! Jag har fått en större penis efter 10 veckor, kommer att fortsätta använda den!


    Ja den ser verkligen "grym" ut. Kommer iaf aldrig i närheten av min kuk..Kräks
    Tragiskt att nån får för sig att använda sånt skit öht. 
  • Anonym (Tjej2­2)
    Äldre 5 Jan 08:54
    #11

    För några år sedan så hamnade jag mellan lakanen tillsammans med en kille som hade lite grövre penis. Så fort jag tog i den kändes den fluffig. Den var hård, fast mjuk. Jag vet inte om en del killar har otroligt tjock förhud, men det var det osexigaste jag varit med om. Kändes som en avlång bomullskudde med en penna i....

  • Anonym (pryla­r)
    Äldre 5 Jan 09:18
    #12
    Anonym (Tjej22) skrev 2015-01-05 08:54:18 följande:

    För några år sedan så hamnade jag mellan lakanen tillsammans med en kille som hade lite grövre penis. Så fort jag tog i den kändes den fluffig. Den var hård, fast mjuk. Jag vet inte om en del killar har otroligt tjock förhud, men det var det osexigaste jag varit med om. Kändes som en avlång bomullskudde med en penna i....


    Skulle kunna vara så att han hade laddat för kvällen genom att köra en penis pump.
    Har provat en förut och ballen blir märkbart grövre och är som "svullen" i några timmar efteråt, som du beskriver så är den hård fast "svampig".

    Till TS, en penisring ger de flesta ett hårdare sprängfyllt stånd med tydliga ådror och jag upplever att jag får lite extra på omkretsen.
    Jag känner även att jag får lite lättare att hålla koll på orgasmen men att jag helst tar av mej ringen innan då det känns lite som att strypningen tar udden av känslan när man kommer.
  • Anonym (J89)
    Äldre 6 Jan 11:38
    #13

    Det finns idag inget som kan göra en kuk större permanent, endast temporärt, som tex penispumpar. 

  • Äldre 24 Mar 20:31
    #15
    Anonym (J89) skrev 2015-01-06 11:38:34 följande:

    Det finns idag inget som kan göra en kuk större permanent, endast temporärt, som tex penispumpar. 


    Jo. Att knalla ner till en plastikkirurg. Man kan ta fett från andra delar av kroppen och spruta in i penis, vilket då gör den grövre. Även i slakt tillstånd. Längden kan bara bli längre i slakt tillstånd genom att man kapar ett ligament vid penisroten.
  • Äldre 25 Mar 15:16
    #16

    Jag fattar inte riktigt varför man ska ändra något som redan har perfekt storlek? Låter det inte lite konstigt?

    Tänk om TS gör den större och partnern blir besviken? Det kan bli väldigt fel.

  • Äldre 25 Mar 15:47
    #17
    Valle80 skrev 2015-03-24 20:31:54 följande:
    Jo. Att knalla ner till en plastikkirurg. Man kan ta fett från andra delar av kroppen och spruta in i penis, vilket då gör den grövre. Även i slakt tillstånd. Längden kan bara bli längre i slakt tillstånd genom att man kapar ett ligament vid penisroten.
    www.dailymail.co.uk/health/article-1378647/Penis-enlargement-Study-finds-non-surgical-methods-DO-increase-length.html
    Här är en studie som visar på att: A. Metoder som sträckning vekligen fungerar och B. Konventionella kirurgiska metoder är för riskabla.
    Jag såg något program på TV, jag tror det var Fråga Olle eller nåt liknande, där tre män testade olika metoder. Sträckning, övningar och piller och man kom fram till att det inte fungerade. Men efter att ha tagit del av ordentliga undersökningar som den i länken ovan och annan statistik och diskussioner på nätet så har jag svängt till att tro att det faktiskt fungerar. Om jag hade haft problem med en väldigt liten penis så hade jag absolut varit beredd att pröva en Bathmate eller någon sträckare. Problemet är att dom som tar upp problem med liten penis många gånger inte har det utan att det oftast är hjärnspöken.
    Anders 386 skrev 2015-03-25 15:16:30 följande:

    Tänk om TS gör den större och partnern blir besviken? Det kan bli väldigt fel.


    Jupp. Det är ett inte helt osannolikt scenario.

    Det bästa är nog att ta in någon form av leksak, typ dildo modell större, i sitt sexliv vid behov. Jag känner flera par som gör det och skulle inte tveka själv om intresse finns.
Svar på tråden större penis :)