• Thotis90
    Anonym (bröst) skrev 2013-08-25 20:07:31 följande:
    Jag skäms för mina små bröst och visar mig helst inte naken
    Då är vi två. Jag skulle mer än gärna vilja operera dem, men sambon samtycker inte.
    Fertilitetsutredning - hedblom.blogg.se
  • Thotis90
    Anonym (bröst) skrev 2013-08-25 20:27:31 följande:
    Vad har du för bhstorlek om man får fråga?. Jag har 75B
    Jag också.
  • Thotis90
    lollat skrev 2013-08-25 20:30:52 följande:
    Men jag gillar alla bröst, utom opererade. Bekräftelsebehovet tjejer med oppade bröst är ju vansinnigt och vidrigt. Och att ha sex med dom är väldigt konstigt.
    Vem har sagt att man söker bekräftelse om man opererar brösten? Jag vill inte operera mig för att få bekräftelse av andra. Jag vill operera mig då jag inte känner mig kvinnlig i de bröst jag har. Vad andra tycker om det ger jag blanka fan i. Det är min kropp och det viktigaste för mig är att jag är nöjd. 
  • Thotis90
    lollat skrev 2013-08-25 23:50:42 följande:
    Däremot vill jag ställa dej frågan, varför skulle du må bättre av att ha "finare" bröst? Är det samhällsnormen? Samhället har alltså skapat ett behov för dej att du ska känna att du mår bättre och känna dej mer kvinnlig? Och du tror att du gör valet själv?

Det har ingenting med normen att göra. Det är ingen som har sagt att jag har fula/för små bröst (alla som jag har berättat att jag vill göra en bröstförstoring för har sagt att jag inte behöver göra det då jag är fin som jag är). Jag fick t.o.m. höra i början av puberteten att jag hade stora bröst för min ålder. De är dock i samma storlek nu som då och det äcklas jag av. Jag känner mig som en karl upptill och jag är ju kvinna! 
Svar på tråden små bröst