• lollat

små bröst

Anonym (tjej) skrev 2013-08-25 20:20:32 följande:
    Nu är jag kvinna och tänder inte på kvinnor men jag tycker inte det är fel på varken små eller stora bröst, så länge det passar resten av kroppen. Jag tycker att det ser konstigt ut med stora bröst på en tunn kropp.
    Jag tycker stora bröst till en väldigt smal kropp är attraktivt. Men det är liksom lite udda att se ut så, inte många har det så och man ser liksom på det lite annorlunda.

www.2busty.net/wp-content/uploads/2011/10/sexy-venera.jpg

Väldigt sexig person, Venera heter hon.

Däremot tycker jag att alla bröst är sexiga. Formen på brösten spelar lite större roll när dom är små, är dom osymetriska och hängiga som små är dom fulare än stora och osymentriska.

Men jag gillar alla bröst, utom opererade. Bekräftelsebehovet tjejer med oppade bröst är ju vansinnigt och vidrigt. Och att ha sex med dom är väldigt konstigt.
  • lollat
    Thotis90 skrev 2013-08-25 23:17:43 följande:
    Vem har sagt att man söker bekräftelse om man opererar brösten? Jag vill inte operera mig för att få bekräftelse av andra. Jag vill operera mig då jag inte känner mig kvinnlig i de bröst jag har. Vad andra tycker om det ger jag blanka fan i. Det är min kropp och det viktigaste för mig är att jag är nöjd. 
    Jag säger inte att det är alla som är sådana. Men dom jag varit med oppade bröst har verkligen tänkt för mycket på sina bröst. Jag tänker att det är ett sätt för kvinnor att slappna av, känna att dom passar in i samhällsnormen, att kvinnobröst ska se perfekta ut. Sen när dom har det så är det det ända dom kan tänka på. Jag har legat med 2 tjejer med silikonbröst, båda har kollat mer på sina egna bröst och tagit på sina egna bröst än vad dom tänkt på mej i akten. Som att dom är nån jävla gudagåva när dom helt plötsligt har perfekta tits.

Tur att du inte är sån.

Däremot vill jag ställa dej frågan, varför skulle du må bättre av att ha "finare" bröst? Är det samhällsnormen? Samhället har alltså skapat ett behov för dej att du ska känna att du mår bättre och känna dej mer kvinnlig? Och du tror att du gör valet själv?

• lollat
    Anonym (och) skrev 2013-08-25 22:56:07 följande:

Och så visar du en som har opererade???
    Länken har visst ändrats, men jag vågar inte länka en bild med henne på.

Venera boobs kan du googla på om du är sugen. 
  • lollat
    Ernst Hugo skrev 2013-08-26 16:05:30 följande:

Vad är det som är abnormt? Hon är ju dessutom porrmodel verkar det som.
    Tycker du inte att dom brösten är otroligt stora? Hon ligger ju i den absolut högsta percentilen på väldigt stora naturliga bröst. Googla "Venera boobs" eller liknande och återkom.
  • lollat
    Anonym (numera opad) skrev 2013-09-01 11:46:22 följande:
    Här ser ni SMÅ bröst:
    Klaga över en b-kupa! hmpf

jag har opererat mina bröst nu så nu har jag en c-kupa
    Kanske oxå små enligt dig TS
    Dom brösten är ju hur fina som helst!! 
Svar på tråden små bröst