Inlägg från: Anonym (kvinna med pärlörhänge) |Visa alla inlägg
  • Anonym (kvinna med pärlörhänge)

små bröst

Thotis90 skrev 2013-08-25 23:17:43 följande:
    Vem har sagt att man söker bekräftelse om man opererar brösten? Jag vill inte operera mig för att få bekräftelse av andra. Jag vill operera mig då jag inte känner mig kvinnlig i de bröst jag har. Vad andra tycker om det ger jag blanka fan i. Det är min kropp och det viktigaste för mig är att jag är nöjd. 

Är du född 90 ?

Jag tror att du tänker fel om din kropp. Jag trodde att mina bröst var för små, fula och osexiga. Nu har jag passerat 40 och gillar dem...och får uppskattning för dem...mycket t.om och det beror inte på att de har blivit vackrare med åren....snarare tvärtom. Det enda som ändrats är min egen inställning. Snälla kvinnor tyck om era bröst...!.Det är så dumt att inte gilla dem !
    Anton Chigurh skrev 2013-08-27 13:06:45 följande:
    Skall sanningen fram, Pärlan, så har jag aldrig någonsin sett vackrare bröst än dina.

Aldrig......

Puss på dig underbara Anton <3
    Philipsson skrev 2013-08-27 13:42:43 följande:
    Fast i helkroppstråden har du ju sagt samma sak om ett helt gäng bilder på kvinnor. Undrar om det finns nån falskare än du.

Varför stör det dig att Anton ger kvinnor komplimanger ?

Det vore rimligare om det tex störde mig...men det gör det inte. Jag ser hans kommentar här i tråden till Servus. Klart Servus är sexig. Det fattar väl vem som helst. Bara profilbilden räcker. Stilen likväl.

Jag förstår kommentarerna till andra kvinnor och jag känner kommentarerna till mig .

De gör mig glad !
    Anonym (Ok.) skrev 2013-08-27 22:52:09 följande:
    Små bröst är ju INGET att ha. Precis som en liten kuk. Hur upphetsande är det?! Ser ju ut som en unge! Skärpning!

Tråkig och elak kommentar.
    Anonym (Mestre) skrev 2013-08-27 17:38:31 följande:
    Stora tuttar är grejen. Små tuttar, inte hett alls.

Mycket tråkig inställning.
    Anton Chigurh skrev 2013-08-27 14:56:34 följande:
    Har jag sagt så om deras bröst ???

1. Jag säger alltid min uppriktiga mening när jag kommenterar.

2. Jag kanske tycker så,  Philipsson !!!

3. Länka gärna till alla inlägg där jag upprepar ovanstående rader om någons bröst.

4. Falskare än mig ??? En spegel, Philipsson, en spegel, och du har svaret. Ha en fortsatt skön eftermiddag.

Nummer 3 där. Skulle du nu lyckas hitta nåt så kan jag tala om att Pärlan överträffar allt jag sett hittills  Och det gäller inte bara brösten. 

Jag håller inte med om din uppfattning om brösten, men jag tycker om dig och jag tror ändå du menar det du skriver
    Anonym (A-kupa) skrev 2013-08-28 00:11:59 följande:
    Uppfyller det mesta? Den dåliga attityd du visar prov på i dina inlägg här lär inte de mest välformade fysiska attributen kunna kompensera för...

Svar på tråden små bröst