Inlägg från: Anonym (Bh) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Bh)

små bröst

P30 skrev 2013-08-28 20:58:31 följande:
    Lyft upp bröstet, stoppa dit en penna, se efter om den stannar kvar. iphonetricket: samma sak fast med mobilen. För övrigt har jag sedan länge konstaterat att de som är mest bröstfixerade är kvinnor. Till och med min sambo som nog (tyvärr) är så hetero som man kan bli är helt bröstfixerad. Är väl förmodligen som med snoppfixering. Och som med alla regler finns det undantag, men det är sällan som man tror! :) 
    Om du gör som du alltid har gjort får du det resultat du alltid fått.

Mina bröst är inte ens tillräckligt stora för att kunna hålla fast en penna :-/ mina är dock breda & ganska platta har D/DD kupa men har bara 70 runt om.....använder bombshells bh från lindex
  • Anonym (Bh)

Mina bröst är inte ens tillräckligt stora för att kunna hålla fast en penna :-/ mina är dock breda & ganska platta har D/DD kupa men har bara 70 runt om.....använder bombshells bh från lindex [/quote] Glömde att min man älskar min kropp , jag är smal & kort , maken är låååång

• Anonym (Bh)

Detta är SMÅ bröst =( före 30 var dom dock ännu mindre. Skulle vilja göra en op men törs inte
  • Anonym (Bh)
    Anonym (greta) skrev 2013-08-30 19:23:12 följande:
    Jag är ingen expert på bröst men skulle vilja säga att dina är i övre skalan för "små" eller nedre skalan för "medel"

Det var snällt sagt
Svar på tråden små bröst