Inlägg från: Anonym (greta) |Visa alla inlägg
  • Anonym (greta)

små bröst

Vill någon förklara var gränsen går för små, medel och stora bröst?

• Anonym (greta)
    Anonym (Bh) skrev 2013-08-30 19:21:41 följande:

Detta är SMÅ bröst =( före 30 var dom dock ännu mindre. Skulle vilja göra en op men törs inte
    Jag är ingen expert på bröst men skulle vilja säga att dina är i övre skalan för "små" eller nedre skalan för "medel"
  • Anonym (greta)
    Anonym (bröst) skrev 2013-08-30 19:10:03 följande:
    http://www.esthetique.com.pl/images/Macrolane_Julia_After_2.jpg

Jag har typ såna här bröst fast en lite större

OBS  Inte mina bröst på bilden
    De är väl medel?!
  • Anonym (greta)

För mig är det bara viktigt vad min kille tycker om mina bröst eftersom vi har ett gemensamt sex- och kärleksliv, andra killars åsikter skiter jag i (ja, och så är också det viktigt vad jag själv tycker om dom). Självklart så väger hans åsikt mycket tungt och hur han ser på dom. Men det fina med kärlek är väl att själva utseendet spelar mindre roll egentligen? Om han älskar mig så kommer han att älska mina bröst också. Detsamma gäller för mig själv, om jag älskar mig själv och har en stark självkänsla så kommer jag automatiskt att älska mina bröst och resten av kroppen. Samma sak känner jag för honom, han har inte de bredaste axlarna jag har sett eller den mest vältränade magen, men jag älskar hans kropp och vill inte ha honom på något annat sätt.

Så försök att inte tänka på vad killar tycker om små eller stora bröst hit och dit. Den killen som älskar dig kommer att älska dina bröst också.

Dessutom går det inte att köpa sig en bättre självkänsla i form av en bröstförstoring. Den kan bara komma inifrån.   

Svar på tråden små bröst