• Tom Araya

små bröst

Anonym (bröst) skrev 2013-08-25 19:47:43 följande:
    Finns det verkligen killar som tycker om små bröst ?
    Små bröst kan vara väldigt fina, i synnerhet om de är fasta och har fin form. Hellre små naturliga än stora sillisar.

Dock förstår jag dem som opererar ifall de har minimala bröst, för stora bröst eller taxöron.
  • Tom Araya

På en liten och späd kropp är små bröst mycket finare än stora. Helheten i kroppens visuella skönhet mår bäst av proportionalitet.

• Tom Araya
    Anonym (bröst) skrev 2013-08-30 19:47:04 följande:
    Ganska små men inte jättesmå eller minimala. Helt klart tillräckliga för fysisk kvinnlighet och attraktion hos en inte allt för stor tjej/kvinna.
  • Tom Araya
    Anonym (bröst) skrev 2013-08-30 19:10:03 följande:
    http://www.esthetique.com.pl/images/Macrolane_Julia_After_2.jpg

Jag har typ såna här bröst fast en lite större

OBS  Inte mina bröst på bilden
    De där är inte små om de sitter på en relativt liten och smal tjej.
  • Tom Araya
    Anonym (bröst) skrev 2013-08-30 20:24:29 följande:
    http://cdn03.nyheter24.se/c3e91f3c0802021d01/old/2012/1/11/Skmavbild+2012-02-11+kl.+19.20.46_3x2.jpg
    Anonym (bröst) skrev 2013-08-30 20:25:02 följande:
    vad tycker ni om dem här då? för stora?
    Gigantiska! Inte snyggt och säkert jävligt jobbigt att ha så stora.

• Tom Araya
    Isnogood skrev 2013-08-31 17:37:09 följande:

A-kupa, köper en del av BH-arna på ungdomsavdelningen, det säger en del.
    Aha...jag som trodde du var ung (=ungdom)...Drömmer Flört
  • Tom Araya
    Isnogood skrev 2013-08-31 18:22:44 följande:
    Tror den tiden att räknas som ungdom, är förbi för länge sedan för mig
    Okej då, kanske ingen ungdom men UNG som i yngre än mig. Flört
  • Tom Araya
    Isnogood skrev 2013-08-31 19:29:02 följande:
    Tar det som en komplimang  
    ...eller att jag är lastgammal! Skrattande

...nä, det lät bättre med komplimang, så det får det bli. Flört
  • Tom Araya
    Charlotte73 skrev 2013-08-31 19:38:24 följande:
    Jag är 40 bast, har småa bröst som fortfarande sittar själva!! Vill inte byta mot taxöran:D
    Låter bra (tror jag...) men understruket kräver nog en liten förklaring.
  • Tom Araya
    Anonym (bröst) skrev 2013-08-31 19:41:46 följande:
    Okej jag tycker dem är små iallafall fast jag fyller ut en b kupa
    Tja...de är ju mindre än stora, i alla fall...Drömmer
  • Tom Araya
    Charlotte73 skrev 2013-08-31 20:06:15 följande:
    Tom... Nånting ville ju att jag skulle förklara nått...??
    Du skrev:

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Jag är 40 bast, har småa bröst som fortfarande sittar själva!! Vill inte byta mot taxöran:D
    -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Understruket ser märkligt ut...
    Är det första dialektalt eller bara en felstavning?
    Vad betyder det andra?
  • Tom Araya
    Charlotte73 skrev 2013-09-01 02:33:32 följande:
    Jag skrev ju att dom kunne sitta själv..
    Bröst brukar väl sitta på kroppen och inte behöver de hjälp med det? Obestämd
  • Tom Araya
    Anonym (greta) skrev 2013-09-06 15:50:21 följande:
    För mig är det bara viktigt vad min kille tycker om mina bröst eftersom vi har ett gemensamt sex- och kärleksliv, andra killars åsikter skiter jag i (ja, och så är också det viktigt vad jag själv tycker om dom). Självklart så väger hans åsikt mycket tungt och hur han ser på dom. Men det fina med kärlek är väl att själva utseendet spelar mindre roll egentligen? Om han älskar mig så kommer han att älska mina bröst också. Detsamma gäller för mig själv, om jag älskar mig själv och har en stark självkänsla så kommer jag automatiskt att älska mina bröst och resten av kroppen. Samma sak känner jag för honom, han har inte de bredaste axlarna jag har sett eller den mest vältränade magen, men jag älskar hans kropp och vill inte ha honom på något annat sätt.

Så försök att inte tänka på vad killar tycker om små eller stora bröst hit och dit. Den killen som älskar dig kommer att älska dina bröst också.

Dessutom går det inte att köpa sig en bättre självkänsla i form av en bröstförstoring. Den kan bara komma inifrån.   
    Bra talat, jag håller med.

Inte att förglömma gäller detta även det rent sexuella.
    Om hon tycker att hennes bröst duger och känner sig sexig med dem (behöver inte innebära att hon är 100% nöjd med dem) så utstrålar hon det och blir mycket mer attraktiv och sexig i killens ögon och när han känner den attraktionen bryr han sig mindre om att han kanske föredragit ett annat utseende om han fick välja.

En kropp eller person behöver inte motsvara våra ideal och önskningar för att atrrahera och attraktionen är väl bland det viktigaste i sammanhanget!?
  • Tom Araya
    Anonym (Mestre) skrev 2013-08-26 16:15:59 följande:
    Män säger det deras fru/flickvän vill höra. Har hon små tuttar, säger han att han gillar små tuttar; har hon stora, gillar han stora. Samma sak med kvinnor. De säger det mannen vill höra.
    Nej, jag gör inte det och jag är man. Sedan kan det ju vara så att man gillar sin flickväns/frus utseende trots att man hade föredragit annat om man fick välja.
  • Tom Araya
    PrinsessanLeia skrev 2015-01-19 16:03:49 följande:

Nej att du inte förstår något fattar jag.

Man kan uttrycka preferenser men då ska man göra det utan att trycka ned andra som inte motsvarar de preferenserna. Vanligt folkvett m a o. Vad gäller vår syn på kroppar råder det en extremt snedvriden mediabild där det egentlgen inte finns någon som uppfyller kraven, inte ens fotomodellerna själva eftersom de retuscheras.

Jag kan gå in i en av de fjortontusen kukmätardiskussionstrådarna på detta forum och skriva att den perfekta kuken ska vara exakt 15,5 cm lång, ha en omkrets på 14 cm och vara böjd fem grader åt vänster och att alla andra kukar inte duger. Eller så väljer jag ett annat angreppssätt. Vad tror du är bäst för de osäkra bekräftelsesökande killarna som läser tråden?

Precis....istället för att säga "jag gillar inte små bröst" kan man säga "jag gillar stora bröst". Man har sagt nästan samma sak men budskapen tas olika positivt/negativt av de som har stora eller små bröst.
  • Tom Araya
    Anonym (bullshit) skrev 2015-02-09 10:28:27 följande:

Varför ska man vara stolt över det man har? Stolt ska man vara för nåt man gör eller är?? Ska man vara stolt för att man har ett par bröst då eller? Du har ju också ett par bröst. Män är väldigt bröstfixerade ibland.
    ...och varför ska man inte vara stolt över vad man har fått för gener nu då? Dessa har starkt bidragit till varje människas unika personlighet, egenskaper och utseende.
Svar på tråden små bröst