Inlägg från: Anonym (tycker) |Visa alla inlägg
  • Anonym (tycker)

små bröst

Javisst, jättefint med små bröst.

• Anonym (tycker)
    Anonym (Mestre) skrev 2015-02-02 11:23:37 följande:

Vilka av ovanstående bröst gillar ni bäst? Jag föredrar de stora.

#342 helt klart. Hon är välproportionerad och feminin.
    Stora bröst passar bäst på stora kvinnor. 
    Pillare skrev 2015-02-02 11:40:02 följande:
    Din sambo kanske inte gillar bröst särskilt mycket, och jag har märkt att många kvinnor tycker mindre om sina bröst än killarna.

Säker de ser inte så fula ut som du tycker.

Så sant som det var sagt! Detsamma gäller vulvan.

• Anonym (tycker)
    Anonym (Sadface) skrev 2015-02-08 13:30:48 följande:

Om jag skulle kunna fylla en bh skulle jag gråta av lycka.

Varför det? Helheten räknas och det kan inga bröst ändra på. Ingen kvinna blir oattraktiv eller okvinnlig för att hon har små bröst, eftersom bröststorlek inte har ett dugg med kvinnlighet att göra. Dessutom är du väldigt smal, sålunda proportionerlig. Verkligen inget fel på den bilden!!! Vilka stora underbara nipples! 
  • Anonym (tycker)
    Anonym (bullshit) skrev 2015-02-09 10:28:27 följande:

Varför ska man vara stolt över det man har? Stolt ska man vara för nåt man gör eller är?? Ska man vara stolt för att man har ett par bröst då eller? Du har ju också ett par bröst. Män är väldigt bröstfixerade ibland.

Kvinnor är ännu mer bröstfixerade. Fullständigt besatta av sina egna och andra kvinnors bröst är de. Särskilt yngre kvinnor. Patetiskt.
  • Anonym (tycker)
    Anonym (Bra) skrev 2015-03-27 20:21:48 följande:

Det är väl så att vi kvinnor skall vara så perfekta för att passa männen i deras drömvärld. Jag har små bröst, men får väl vara nöjd i alla fall. Min make tycker om mig som jag är, så det är väl det viktigaste.

Det behövs ingen drömvärld, eftersom ni kvinnor redan är perfekt skapade av naturen i verkligheten, Ni är allihop olika och allihop otroligt vackra, vilket passar oss män perfekt. Små bröst är ju hur fint som helst.
  • Anonym (tycker)
    Anonym (75AA) skrev 2015-05-15 10:59:47 följande:
    Oj, 75C och du tycker det är i minsta laget!

Själv har jag vad som förmodligen klassas som AA - sträcker jag armarna över huvudet blir jag i princip helt platt - men jag har förlikat mig med det och försöker se fördelarna med små tuttar (t ex att de aldrig är i vägen och att jag aldrig måste ha bh (brukar iofs ha det ändå för att inte bröstvårtorna ska synas och för att få en jämnare form)).
    Anonym (Ida) skrev 2015-05-15 11:11:32 följande:

Jag har också små bröst. Har A kupa och precis som ovan är jag i princip platt om jag sträcker upp mina armar. Men jag tycker om den ändå.

Enda anledningen till att jag skulle vilja ha större är för att kläder hade suttit bättre om jag hade ett par bröst som fyllde ut framsidan.

Bra att ni är nöjda med era fina kvinnliga kroppar! Finns absolut ingen anledning att vara missnöjd med små bröst.

• Anonym (tycker)
    Maltemånsson skrev 2015-05-22 20:07:26 följande:

Kvinnornas kuktråd, wow! Seriöst så är ni kvinnor väldigt fixerade av era bröst. Om ni har fått en man så intresserad av er att ni är mer eller mindre nakna så är det nog inte många som skulle backa om ni har små, mellan eller stora bröst. 

Word! Kvinnornas bröstfixering är helt utan rim och reson. En storm i ett vattenglas minst sagt. Så patetiskt. Man blir ju inte ihop med ett par bröst, det är annat som skapar attraktion. Kvinnornas kuktråd var ett kul uttryck.
  • Anonym (tycker)
    Anonym (Bra) skrev 2015-05-22 20:16:12 följande:

Det är jag som har komplex för mitt utseende och även om jag är lång, smal, och har rätt stora bröst, men trots det är jag inte nöjd med mitt utseende.

Liksom det även finns kvinnor som är korta, knubbiga och har små bröst. men trots det (och med all rätt) saknar komplex och är helnöjda med sitt utseende. 
Svar på tråden små bröst