små bröst
Javisst, jättefint med små bröst.
Javisst, jättefint med små bröst.
Vilka av ovanstående bröst gillar ni bäst? Jag föredrar de stora.
Så sant som det var sagt! Detsamma gäller vulvan.
Om jag skulle kunna fylla en bh skulle jag gråta av lycka.
Varför ska man vara stolt över det man har? Stolt ska man vara för nåt man gör eller är?? Ska man vara stolt för att man har ett par bröst då eller? Du har ju också ett par bröst. Män är väldigt bröstfixerade ibland.
Det är väl så att vi kvinnor skall vara så perfekta för att passa männen i deras drömvärld. Jag har små bröst, men får väl vara nöjd i alla fall. Min make tycker om mig som jag är, så det är väl det viktigaste.
Jag har också små bröst. Har A kupa och precis som ovan är jag i princip platt om jag sträcker upp mina armar. Men jag tycker om den ändå.
Enda anledningen till att jag skulle vilja ha större är för att kläder hade suttit bättre om jag hade ett par bröst som fyllde ut framsidan.
Kvinnornas kuktråd, wow! Seriöst så är ni kvinnor väldigt fixerade av era bröst. Om ni har fått en man så intresserad av er att ni är mer eller mindre nakna så är det nog inte många som skulle backa om ni har små, mellan eller stora bröst.
Det är jag som har komplex för mitt utseende och även om jag är lång, smal, och har rätt stora bröst, men trots det är jag inte nöjd med mitt utseende.