Inlägg från: Anonym (Bra) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Bra)

små bröst

Skönt att höra att det finns de som gillar små bröst, tycker mina är små och jag har alltid haft komplex för dem. Men min make han säger som flera här, han är inte intresserad av brösten, han älskar mig för den jag är. Men skönt att läsa att fler gillar småbröst i denna tråd

• Anonym (Bra)

Skönt att höra att det är så, man är väl aldrig riktigt nöjd med sitt utseende tyvärr.

• Anonym (Bra)

Skönt att höra att det inte bara är stora bröst som gäller.

• Anonym (Bra)

Skönt att höra att alla inte bryr sig om storleken på brösten. Jag är rätt lång, smal men har nog rätt stora bröst, men känner ändå komplex för mitt utseende.

• Anonym (Bra)

Det är väl så att vi kvinnor skall vara så perfekta för att passa männen i deras drömvärld. Jag har små bröst, men får väl vara nöjd i alla fall. Min make tycker om mig som jag är, så det är väl det viktigaste.

• Anonym (Bra)

Får väl tacka för all respons och kanske måste erkänna att så små bröst har jag inte, fyller lugnt en BH 75 C utan tvekan, har dock haft väldigt stort komplex för mitt utseende, är lång 178 cm och smal tjej, men är väl så av naturen.
    Jag har aldrig gillat mina bröst och efter att jag födde vår underbara dotter för ett par år sedan gillar jag dem ännu mindre. Men så är det kanske i livet.
    Min make gillar mig i alla fall som jag är och tur är väl det.

• Anonym (Bra)

Kanske man skall vara stolt då, de är nog rätt stora ändå. Min make tycker om dem i alla fall, det är mest jag själv som har komplex

• Anonym (Bra)

Det är jag som har komplex för mitt utseende och även om jag är lång, smal, och har rätt stora bröst, men trots det är jag inte nöjd med mitt utseende.

Svar på tråden små bröst