• Pillare

små bröst

Anonym (Bra) skrev 2015-01-03 20:57:23 följande:

Skönt att höra att det finns de som gillar små bröst, tycker mina är små och jag har alltid haft komplex för dem. Men min make han säger som flera här, han är inte intresserad av brösten, han älskar mig för den jag är. Men skönt att läsa att fler gillar småbröst i denna tråd

Ja, det finns också oss som älskar bröst, stora och små.
  • Pillare
    Anonym (Bra) skrev 2015-01-04 11:50:46 följande:

Skönt att höra att det är så, man är väl aldrig riktigt nöjd med sitt utseende tyvärr.

så är alla, män och kvinnor.
  • Pillare
    Anonym (Bra) skrev 2015-01-31 19:21:32 följande:

Skönt att höra att alla inte bryr sig om storleken på brösten. Jag är rätt lång, smal men har nog rätt stora bröst, men känner ändå komplex för mitt utseende.

Alla har det, tror jag. Mer eller mindre.

Vet inte hur du ser ut, 'lång, smal med stora bröst' säger inte så mycket men jag är säker på att du ser ut bättre än du tror.
  • Pillare
    Anonym (tjejmedsmåtits) skrev 2015-02-02 11:35:24 följande:

Finns inge å bevisa då jag själv tycker dom är fula,. och vet iosf att andra oxå skulle tycka det. T.ex. min sambo har aldrig nämnt att jag har fina bröst.

Vet heller inte hur man lägger upp..

Din sambo kanske inte gillar bröst särskilt mycket, och jag har märkt att många kvinnor tycker mindre om sina bröst än killarna.

Säker de ser inte så fula ut som du tycker.
  • Pillare
    Anonym (Mestre) skrev 2015-02-02 11:23:37 följande:

Vilka av ovanstående bröst gillar ni bäst? Jag föredrar de stora.

Jag gillar bägge tjejerna.
  • Pillare
    Frökenfrykena skrev 2015-02-02 11:46:41 följande:

Alla gillar olika. Själv tycker jag att jag passar i små men fint med stora på vissa kvinnor också, tycker det hänger ihop med hur resten av figuren ser ut.

Jag vet inte hur du ser ut men håller med om resten.
  • Pillare
    Anonym (tjejmedsmåtits) skrev 2015-02-02 12:19:42 följande:

Nope, han är en bröstkille det har han själv sagt...

Konstigt då..
    Anonym (tjejmedsmåtits) skrev 2015-02-02 12:21:18 följande:

Kommer inte in på fl på datorn just nu, vet ej varför? Någon som har samma problem?

Men kan skicka när jag kommer in:)

I så fall vill jag också se!

Här eller PM.
    Frökenfrykena skrev 2015-02-02 12:22:24 följande:

Just därför som han då kanske inte är ditt "största" fan men det finns ju miljontals med män som tycker om små bröst.

Frågan du får ställa dig är ju om det är så pass viktigt för dig att han älskar dina bröst?

Håller med. Och är det kanske att han älskar bara stora bröst eller bara 'plasttuttar'?
  • Pillare
    Anonym (tjejmedsmåtits) skrev 2015-02-02 13:10:02 följande:

Kommer fortfarande inte in på fl på datorn, är bara vitt, vet någon varför?

Vet inte, jag använder mobilen. Har du provat gamla.familjeliv.se ?
  • Pillare
    Frökenfrykena skrev 2015-02-02 13:41:17 följande:

Är likadan själv, älskar både manliga och kvinnliga bröstvårtor, ofta väldigt känsliga:)

• Pillare
    Anonym (tjejmedsmåtits) skrev 2015-02-02 13:20:42 följande:

Men har kunnat vara inne tidigare idag, är på chrome. Har aldrig blivit såhär förut..

Hur gick det? Kan du skicka via PM?
  • Pillare
    Anonym (tjejmedsmåtits) skrev 2015-02-02 13:58:51 följande:

Kommer fortfarande inte in på fl på datorn:/

Kontakta via pm, vi får se om.man kan göra nåt via mobilen.
  • Pillare
    Anonym (tjejmedsmåtits) skrev 2015-02-02 14:08:10 följande:

Står att din sida är privat så kan ej skriva pm

Konstigt, prova nu.
  • Pillare
    Anonym (tycker) skrev 2015-02-02 21:19:53 följande:

Så sant som det var sagt! Detsamma gäller vulvan.

Sant! Varför det? Kvinnor är ju fina!
  • Pillare
    Anonym (Sadface) skrev 2015-02-08 13:30:48 följande:

Om jag skulle kunna fylla en bh skulle jag gråta av lycka.

Härliga vårtor iaf!

Stora eller små, va stolt över det du har.
  • Pillare
    DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2015-02-08 13:55:08 följande:

Jag har avhandlat detta förut men tåls nog att nämnas igen. Kvinnlighet sitter inte i brösten utan i det som vilar på axlarna, visst gillar alla olika men finns inte en vettig människa som väljer en partner efter brösten, så bara för att han nämnde att han gillar större så är det just tydligen att du har egenskaper och egenheter som är värt mer i hans ögon. Sen är jag övertygad att även om han skulle ha hjöt dina bröst till skyarna så hade du haft denna problematik iaf över vad du tycker om dom, för vad andra tycker om dig förändrar inte vad du tycker...

• Pillare
    Anonym (Bra) skrev 2015-04-04 16:32:31 följande:
    Får väl tacka för all respons och kanske måste erkänna att så små bröst har jag inte, fyller lugnt en BH 75 C utan tvekan, har dock haft väldigt stort komplex för mitt utseende, är lång 178 cm och smal tjej, men är väl så av naturen. Jag har aldrig gillat mina bröst och efter att jag födde vår underbara dotter för ett par år sedan gillar jag dem ännu mindre. Men så är det kanske i livet. Min make gillar mig i alla fall som jag är och tur är väl det.

Han gillar säkert dina bröst också. Vi alla har vissa komplex för utseendet, även fotomodeller (eller så har jag hört), så lita bara på din man som ser dig med andra ögon. :)
Svar på tråden små bröst