• Anonym (200+)

Jag har legat med alldeles för många kvinnor - frågor på det?

Som rubriken säger. Inte för att jag vet varför någon skulle ha några som helst frågor, men min kunskap om barnvagnar och mina åsikter om stringtrosor på barn är rätt begränsad så jag får väl hitta på en tråd där jag också kan skriva. Och för att vara tydlig, nej, jag är inte stolt och nej, jag är inte ute efter att hitta nästa "offer" här inne

• Svar på tråden Jag har legat med alldeles för många kvinnor - frågor på det?
  • SweeneyTodd

Har du legat med en man?

• Anonym (200+)
    SweeneyTodd skrev 2013-08-25 21:22:31 följande:
    Har du legat med en man?

Nej, lite beröring när vi var två par, men inget jag tyckte var särskilt intressant. Inte otrevligt men inte heller så givande, föredrar kvinnor.
  • Anonym (Virus?)

Dina personliga erfarenheter av könssjukdomar?

• Anonym (200+)
    Wimlan skrev 2013-08-25 21:39:09 följande:
    Du skriver "för" många. Kan det bli för många?

Kanske. Kanske inte. En gång i tiden trodde jag nog inte det. Nu i efterhand är jag inte helt säker på att jag är så jäkla nöjd över alla val jag gjort. Inte så att jag ligger sömnlös och grubblar på nätterna, men ibland kan jag känna att de som hittar sin partner och bara är med denne hela livet har något visst.
  • Anonym (200+)
    Anonym (Virus?) skrev 2013-08-25 21:39:39 följande:
    Dina personliga erfarenheter av könssjukdomar?

Inga. Kondomer är en bra uppfinning!
  • matildadl

välj istället att kalla dig erfaren än att säga att du har legat med för många Flört

• SweeneyTodd

Har du tagit någons oskuld?

At last, we have all fused shadows, all mirror shards, and a coupon for a free pizza at castle town. Let's go save the world!
  • Sensitiveguy

Rekord i antalet på en dag?

• Anonym (200+)
    matildadl skrev 2013-08-25 23:30:10 följande:
    välj istället att kalla dig erfaren än att säga att du har legat med för många 

Ja så kanske man kan se det. Övning ger perfektion eller något...
Svar på tråden Jag har legat med alldeles för många kvinnor - frågor på det?