• Karolina

Oh du milde

Jag ar gravid!!!!!!
    Testade mig i forr gar och det blev positivt...jag kan inte fatta det!
    Vad ska man gora nu? Jag har valdigt ont i magen..kanns som mensvark som kommer i omgangar. nagon som kanner igen det?
    Jag e bade glad och radd!!! Min man ar overlycklig...gar runt och smilar hela tiden :)

• Svar på tråden Oh du milde
  • Millimu

Jättegrattis till er båda, Karolina!

"Mensvärk" första tiden är helt normalt och mycket vanligt. Det beror bland annat på att livmoder växer.

Kram
    - Millimu

• PiaE

jätte grattis!!! till er båda.

• Petris

Grattis!
    Jag hade oxå ont i magen de 2 första veckorna. Kändes precis som mensvärk, fast lite värre.

• Mamma Mia

Grattis! Jag kände också av "mensvärk" i början och egentligen ganska långt in i graviditeten.

• sarah

Hej och grattis!
    jag är i vecka 6 och känner fortfarande "mensvärken" till och från.

• Tinka

GRATTIS!!!!

det är en mycket förvirrade och intressant första tid när man väl insett att man ska bli mamma...det fanns inget annat som upptog min tid 24-7..men nu har jag börjar kunna tänka om än bara lite på andra saker...

*skrattar*

Lycka till o ha det bäst //T

• Fille Fjonkan

Grattis! Ring MVC om du inte redan gjort det och boka tid för inskrivning. Man brukar itne få komma dit förrän i v 10 eller så, men de kan ha ont om tider så det är lika bra att ringa på en gång.

Än en gång grattis! Och lycka till i fortsättnignen!

• Ettans Mamma

Gratulerar o önskar lycka till

• Prillis

Grattis till er!!

Hur gick det med giftemålet på Bali då?

• Karolina

tack allihopa :)
    Giftemalet pa Bali va underbart helt perfekt :) Vi ar fortfarande har!! Men nu har jag fatt sa ont i magen att vi ar jatte oroliga!! :(

Kramar K

Svar på tråden Oh du milde