Inlägg från: Anonym (Tomtom) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Tomtom)

Stora bröst

Stora tunga bröst - vad är det bästa och sämsta i vardagen Flera trådar har ju startats i ämnet, men om vi ser bortom det rent sexuella. Vad är bäst med att ha stora bröst? Vad är sämst? Vad är den finaste komplimang du fått av din partner eller någon annan? Skriv gärna ålder och storlek.

• Svar på tråden Stora bröst
  • Anonym (Tomtom)
    Anonym (OO) skrev 2013-08-28 15:49:05 följande:
    Det enda som var bra var att min man älskade dem. Själv accepterade jag dem aldrig, de var ivägen, de gav ryggont, de gjorde så att jag inte kunde hitta några schyssta överdelar utan att det såg ut som att hela jag var jätte tjock och de drog till sig massa oönskad uppmärksamhet från både tjejer och killar. Förminskade dem för några år sedan och det är bland det bästa jag gjort i mitt liv.    Hade HH-kupa. 

Fick du ngn fin komplimang som du tog till dig?
  • Anonym (Tomtom)
    Anonym (sillan) skrev 2013-08-28 15:51:26 följande:
    beror på vad som menas med stora. Jag tycker inte jag har så stora men alla andra säger det, dock har jag silikon 75 E. Jag älskar dom och alla andra som har sätt dom tycker också de är grymt snygga och ser naturliga ut. Får inte ont i ryggen och har inga problem med träning eller annat. Inget negativt att säga alls.  

Jo 75E är väl ganska stort. Vad fick dig till op?
  • Anonym (Tomtom)
    Anonym (OO) skrev 2013-08-28 16:04:12 följande:
    Ja många, av min man. Vad andra sa gjorde mig mest ledsen.

Men så jobbigt vad sa de då?
  • Anonym (Tomtom)
    Anonym (tuttrick) skrev 2013-08-28 16:50:57 följande:
    Jag är 35 och har efter amning å allt 80E. Jag tycker de är i vägen och det är svårt att hitta kläder som sitter snyggt. Minsta lilla urrigning ser vulgär ut. För att inte tala om toppar med knappar över bysten, typ blusar etc. Kikhål säger jag bara. Idrott tycker jag blir besvärligt då jag har svårt hitta bh som håller allt stadigt....

Men det positiva då?
  • Anonym (Tomtom)
    SvenGlen skrev 2013-08-28 16:56:38 följande:
    Varför får jag känslan av att TS går igång på att prata om bröst?
    Och kom ihåg: man blir intelligent av fisk!

Ja men kanske med lite andra perspektiv. Konstigt?
  • Anonym (Tomtom)
    Anonym (kossan) skrev 2013-08-28 17:17:27 följande:
    jag hade 75 J fram till nyss då jag nu är gravid o ska snart amma... har just passerat 80 L.. o har inte fått min bebis än dvs inte börjat amma ens.. jag HATAR mina stora bröst. Min sambo älskar de men vet att jag har det jobbigt att hitta bh o kläder som sitter snyggt då jag inte är stor i övrigt.  Jag har googlat o hittar ingen amningsbh i större storlek än just 75 L så jag får ta till förlängning i ryggen nu men kupan är snart för liten..  blä säger jag bara.. Men visst.. vissa kan inte sluta glo... o DET är jobbigt 

Finns det inget positivt i vardagen?
  • Anonym (Tomtom)
    Anonym (sillan) skrev 2013-08-28 19:17:08 följande:
    Jag älskar stora bröst samt att efter 2,5 års amning så var mina bröst platta.. Jag har former och när mina bröst försvann såg det dumt ut och jag kunde inte hitta några kläder som satt snyggt.. Jag har absolut inga problem med att hitta kläder, så mkt lättare att hitta kläder nu som sitter snyggt. Tror att många som har stora bröst har kanske stor mage och kanske bred och då tycker stora bröst är jobbiga.. Jag är 152 cm och väger 45 kg och ingen ser att jag opererat mig om jag inte har bikini... :)  

Härligt att du vet vad du vill och ser till att förverkliga det. Jag har som man insett ganska nyligen vad stora bröst betyder för mig. Det går långt utanför det sexuella.
  • Anonym (Tomtom)

Puffar lite för tråden

• Anonym (Tomtom)
    Jossanna skrev 2013-09-03 22:56:04 följande:
    Sånt märker man.. Det är väl allt jag kan säga. Jobbar man inom service eller så spelar "tyvärr" utseende säkert en lite större roll. Snuskgubbe vet jag inte direkt. Har aldrig fått nåt skamligt förslag eller kommentar av någon arbetsgivare, bara det vanliga stirrandet på brösten. Men det är man ju van vid..

Då undrar man ju hur stora de är?
Svar på tråden Stora bröst