Inlägg från: Anonym (Hh) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hh)

Stora bröst

Stora bröst ger ju en snyggare kvinnlig siluett, kläder sitter mycket bättre och midjan ser smalare ut. Men groteskt stora är ju endast ett stort hinder, svårt att hitta kläder och man får ont och slitningskador. Små bröst är negativt iom att det blir omvänt mot stora, snygga, dvs kroppen blir opropertionelig, kläderna passar inte på samma vis och man ser mindre kvinnlig ut.

• Anonym (Hh)
    Anonym (kossan) skrev 2013-08-28 17:17:27 följande:
    jag hade 75 J fram till nyss då jag nu är gravid o ska snart amma... har just passerat 80 L.. o har inte fått min bebis än dvs inte börjat amma ens.. jag HATAR mina stora bröst. Min sambo älskar de men vet att jag har det jobbigt att hitta bh o kläder som sitter snyggt då jag inte är stor i övrigt.  Jag har googlat o hittar ingen amningsbh i större storlek än just 75 L så jag får ta till förlängning i ryggen nu men kupan är snart för liten..  blä säger jag bara.. Men visst.. vissa kan inte sluta glo... o DET är jobbigt 

Det måste vara jättejobbigt! Och man vet ju att folk glor för att man ser abnormal ut, inte "sexig" liksom. Som en freakshow. Inte kul.
Svar på tråden Stora bröst