Inlägg från: Ernst Hugo |Visa alla inlägg
  • Ernst Hugo

Stora bröst

Jossanna skrev 2013-08-31 19:29:19 följande:
    Håller med mycket med ovanstående.. Det är inte så kul som på film direkt.. Folk har alltid stirrat. Kommentarer bakom ryggen är vardag. Har på sistone börjat känna av värk i rygg som jag sluppit tidigare. Funderar som en del andra här på att operera. Positivt kan väl vara att en del dörrar säkert  har öppnats som det skulle vara lång kö på annars. 

Utveckla lite menar du jobb eller?
    Postbanken, postbanken, pooostbanken....
  • Ernst Hugo
    Jossanna skrev 2013-09-01 17:50:02 följande:

Har fått både praktik och jobb ganska lätt trots att jag inte hade någon direkt utbildning och erfarenhet.
    Tuttarna har säkert påverkat i vissa fall. Det är jag nästan säker på.

Så rekryterande chef har kollat på dina bröst och du har fått känslan av att "Japp där fick jag jobbet"?
  • Ernst Hugo
    Anonym (snygg) skrev 2013-09-03 05:03:45 följande:
    Det har jag jäkligt svårt att tro på. Det måste vara något väldigt speciellt och udda jobb i så fall, eller en snuskgubbe till chef? Att man kan få jobb inom branscher som handlar om skönhet med hjälp av silikonbröst, är en helt annan sak. 
    Lite samma tanke....
  • Ernst Hugo

Jossanna@

Blev du förvånad över att en del män gillar tyngd o häng?

• Ernst Hugo

Snygg@

Varför skulle jag inte veta hur det ser ut?

• Ernst Hugo

Hmm@

Blir uppriktigt ledsen när jag läser dina rader. Dels att du blivit utsatt för trakasserier och dessutom lidit fysiskt kanske i onödan.

Att du dessutom tror/tycker att dina förmodligen vackra tunga bröst ser ut som fan utan bh är både dumt och osant!

Bröst i allmänhet och tunga i synnerhet behöver uppskattas efter förtjänst. Hoppas du förstår att många män verkligen uppskattar just så som du ser ut. Antar att din mans preferenser ändå är de viktigaste i sammanhanget.

• Ernst Hugo
    Anonym (Hmm) skrev 2013-09-20 18:35:14 följande:
    Jag har ju en spegel så jag vet hur jag ser ut. Det är ingen vacker syn tyvärr.

Men du förstår att andra kan tycka att det är vackert? !?
  • Ernst Hugo
    Anonym (Hmm) skrev 2013-09-20 19:15:04 följande:
    Ja fast jag har så svårt att förstå det själv.

Du borde få höra det oftare från någon som verkligen uppskattar dina bröst!
  • Ernst Hugo
    Anonym (snygg) skrev 2013-09-20 18:38:23 följande:
    Precis som förgående säger så ser man tjock ut med naturligt stora bröst. När jag opererat mig trodde folk att jag bantat bara, och lite stämde det ju eftersom jag blev av med nåt kilo fett trots att jag är smal annars. Kunde ha mindre klädstorlek osv. Naturliga bröst är bara en massa överskotts fett.Exakt, brösten ser ut som de hör hemma på en 90-årig som fött fem barn typ. Finns inga likheter alls med nån glamourmodell med runda jätteimplantat, vilket jag tror många män i första hand tänker på.  

Men sen när blev runda bröst finast? så tråkigt att du inte uppskattar dina vackra bröst!
  • Ernst Hugo

Har alla storbröstade kvinnor negativa erfarenheter

• Ernst Hugo
    Fidelis ad urnam skrev 2013-09-20 20:41:46 följande:
    Jag älskar mina H-kupor. Är inte smal, har 85-90 H, och tycker att min kropp och mina bröst matchar varandra fint Har aldrig haft problem med dem. Aldrig ont i nacke eller rygg pga dem. Det negativa skulle väl vara hur dyrt det är att hitta bra bh i rätt storlek. Annars är jag helnöjd

Härligt och hoppingivande
  • Ernst Hugo

Men Fidelis sa inget om mjöl?

• Ernst Hugo

Ja slå mig, men jag tycker stora tunga bröst är vackert. Inte till lidande för ägaren men undrar varför vissa ändå trivs bra.

• Ernst Hugo

Jossanna@

Jag är inte ute efter bilder, men tack för tipset. Verkar ändå välmenat från dig

• Ernst Hugo

Snygg@

Varför skulle mulliga "bära upp det bättre" ?
    Övervikt och mindre motion ökar risken för värk tänker jag.

• Ernst Hugo

Men alla med stora bröst och normal vikt har väl inte dålig hållning Beror klart på hur stora brösten är i relation till kroppen., eller?

• Ernst Hugo

fluu@

Där trodde jag oxå det var tvärtom att långa hade svårt med hållningen då de har mer att bära upp. Hur lång/stor är du?

• Ernst Hugo

Salma@

Oj vilken storlek hade du för två år sedan?

Bra jobbat med viktresan!!!

Svar på tråden Stora bröst