Stora bröst
Utveckla lite

Har fått både praktik och jobb ganska lätt trots att jag inte hade någon direkt utbildning och erfarenhet.
Tuttarna har säkert påverkat i vissa fall. Det är jag nästan säker på.
Jossanna@
Blev du förvånad över att en del män gillar tyngd o häng?
Snygg@
Varför skulle jag inte veta hur det ser ut?
Hmm@
Blir uppriktigt ledsen när jag läser dina rader. Dels att du blivit utsatt för trakasserier och dessutom lidit fysiskt kanske i onödan.
Att du dessutom tror/tycker att dina förmodligen vackra tunga bröst ser ut som fan utan bh är både dumt och osant!
Bröst i allmänhet och tunga i synnerhet behöver uppskattas efter förtjänst. Hoppas du förstår att många män verkligen uppskattar just så som du ser ut. Antar att din mans preferenser ändå är de viktigaste i sammanhanget.
Har alla storbröstade kvinnor negativa erfarenheter
Men Fidelis sa inget om mjöl?
Ja slå mig, men jag tycker stora tunga bröst är vackert. Inte till lidande för ägaren men undrar varför vissa ändå trivs bra.
Jossanna@
Jag är inte ute efter bilder, men tack för tipset. Verkar ändå välmenat från dig
Snygg@
Varför skulle mulliga "bära upp det bättre" ?
Övervikt och mindre motion ökar risken för värk tänker jag.
Men alla med stora bröst och normal vikt har väl inte dålig hållning Beror klart på hur stora brösten är i relation till kroppen., eller?
fluu@
Där trodde jag oxå det var tvärtom att långa hade svårt med hållningen då de har mer att bära upp. Hur lång/stor är du?
fluu@
Fint beskrivet
Salma@
Oj vilken storlek hade du för två år sedan?
Bra jobbat med viktresan!!!