• Jossanna

Stora bröst

Håller med mycket med ovanstående.. Det är inte så kul som på film direkt..
    Folk har alltid stirrat. Kommentarer bakom ryggen är vardag. Har på sistone börjat känna av värk i rygg som jag sluppit tidigare. Funderar som en del andra här på att operera. Positivt kan väl vara att en del dörrar säkert  har öppnats som det skulle vara lång kö på annars. 

• Jossanna

Har fått både praktik och jobb ganska lätt trots att jag inte hade någon direkt utbildning och erfarenhet.
    Tuttarna har säkert påverkat i vissa fall. Det är jag nästan säker på.

• Jossanna

Sånt märker man.. Det är väl allt jag kan säga. Obestämd
    Jobbar man inom service eller så spelar "tyvärr" utseende säkert en lite större roll.

Snuskgubbe vet jag inte direkt. Har aldrig fått nåt skamligt förslag eller kommentar av någon arbetsgivare, bara det vanliga stirrandet på brösten. Men det är man ju van vid..

• Jossanna
    Anonym (Tomtom) skrev 2013-09-05 19:01:49 följande:

Då undrar man ju hur stora de är?
    Haha! Ja dom är för stora helt enkelt! Jag har liksom en annan här i tråden j-kupa om det säger dig något.
    De har blivit större för varje år och nu känns det som en operation kan vara bästa alternativet.
  • Jossanna

Än så länge är tuttarna ganska fasta men det lär väl bli ändring på det framöver.. Baby  Ännu en anledning till operation. Killen gillar dom men det är trots allt jag som ska leva med dom. Skulle inte gilla att dom hängde och slängde, men det verkar ju vara andra åsikter här!

• Jossanna
    Ernst Hugo skrev 2013-09-19 14:12:58 följande:
    Jossanna@

Blev du förvånad över att en del män gillar tyngd o häng?
    Inte precis. Skulle vara det där med häng is så fall.
    Sen tycker jag synd om dig som fått elaka kommentarer. Skit i dom som säger så! Det är ju
    bara ytan dom ser i alla fall. Du kan ju också tänka ut nåt smart att säga tillbaka som provocerar dom. Då aktar dom sig nog för att hoppa på dig igen. Kyss
  • Jossanna
    Ernst Hugo skrev 2013-09-20 22:37:45 följande:
    Ja slå mig, men jag tycker stora tunga bröst är vackert. Inte till lidande för ägaren men undrar varför vissa ändå trivs bra.
    Jo vi har märkt det. Kolla i helkroppsstråden (hette den väl?) du kanske hittar något där.. Kyss
  • Jossanna
    Anonym (snygg) skrev 2013-09-20 23:23:38 följande:
    Ja, det är ju inget fel med att tycka det är fint. Och tur då för dig att några trivs. Kanske lider de inte av värk och kanske är många mulliga kvinnor som bär upp det bättre. Sen har vi väl alla sett kvinnorna som gillar att visa upp sig med djupa urringningar i sina uppknäppta dunjackor om vintern, ju mer det dallrar desto mer glor folk.
    Självklart inte! Det är nice ibland också men man får lära sig att leva med uppmärksamheten. Så är det. Bara för det blir det fredagsmys nu! Flört
Svar på tråden Stora bröst