beskedet kom som ja hade väntat mig
ligger i vårdnadstvist med mina pojkars pappa, i fredags förra veckan var det dags för tingsrättsförhandling pga han tog barnen ifrån mig fast beslut på varann vecka.
men denna gång fick han igen om allt han ville att ja inte skulle få träffa min pojkar uatn övervakare, grejen e att jag flyttade ifrån han för att han slog mig och barnnen men soc tycker att pojkarna ska ha sin pappa å han gör inget fel för att han inte blev fälld på rättegången.
sen kommer ja som gör allt för att pojkarna ska ha det bra å får detta slag i ansiktet.
frågan e hur länge man orkar att kämpa för sina barn, hur jag än gör eller försöker att dom ska få hjälp så får jag ett nej.
sen sitter mitt ex å ljuger om allt för han har inget konkret att säga för han vet att ja pratar sanning, min advokat fattade inte heller hur tingsrätten kan gå på han sidan när soc skriver intyg att barnen var smutsiga m.m
pratade med en kompis som råkat ut för samma sak å han sa att det bästa e att börja supa för då kommer dom hem, men känner spontant att nä det vill ja verkligen inte göra tänker inte sjunka till mitt ex nivå.
jag fick någon snedtändning i söndags å packade hela deras rum inte för ja mår bättre men just nu känns det bra att ja slipper å se deras saker.
Hur överlever man detta, hur länge till orkar man ??