• Robespierre

Feta gubbar i simhallen

Det borde vara förbjudet för feta gubbar att gå till simhallen, snacka om äckligt när de står nakna och flåsar och stönar i duschen. Kan de inte bara vara hemma och duscha istället för att stolt och sävligt fläska sig i offentliga omklädningsrum ?

From dream to dream we have always been, like an everflowing stream
  • Svar på tråden Feta gubbar i simhallen
  • vousappelle

Det är säkert ingen rolig syn. Inte heller roligt är det med gubbar/män whatever med simglasögon som simmar extra sakta förbi mig i bassängen och man ser att huvudet är diskret riktat mot mitt håll. Jag är den enda yngre tjejen där tillsammans med tanterna under de tider jag brukar simma.. Känner mig så jävla kränkt varje gång. Påtal om simhallar..

• Ramborg

Ok. Så tjocka människor borde inte träna eftersom de stör det estetiska utseendet i simhallen. De är helt enkelt inte vackra att titta på. Men den som är vacker att titta på, den får man inte ens snegla diskret på. Eller gäller det bara om man är ful själv?

Jag föreslår att ni båda två slutar gå till simhallen...

42.
  • Robespierre

Ramborg : De är inte där för att träna, oftast hasar de bara omkring i omklädningsavdelningen mellan sitt skåp, duscharna och bastun och är bara 'i vägen'.

• Kinya

För min del får de gärna vara där så länge de har på sig badshorts och inte speedos...

• cheese

Det läskiga är väll att du står och glor på dom i duschen. 

• Nyfikna72

Det borde vara förbjudet för så inskränkta människor att vistas här på sidan.......riktigt jobbigt att hela tiden se sånt här dravel

• Robespierre

Vart sade jag i min tråd att jag står och glor på dem ?

• cheese
    Robespierre skrev 2013-08-29 20:48:20 följande:
    Vart sade jag i min tråd att jag står och glor på dem ?
    Robespierre skrev 2013-08-29 02:26:14 följande:
    "snacka om äckligt när de står nakna och flåsar och stönar i duschen."

Precis där står det. För glor du inte så hade du ju inte vettat dom var nakna. Fluktare som dig borde ha en varnings skylt runt halsen. hua
Svar på tråden Feta gubbar i simhallen