• Tillyz

någon som behandlas på st:görans?

Hej! Jag går också på st göran. Tycker de verkar toppen. Jag gör mitt första ivf försök nu och börjar med sprutorna ikväll. Jag är supernervös! Vilken tid brukar ni ta sprutorna? Känns hoppfullt att höra att det går så bra för er här i tråden! Jag håller tummarna för att era små ska hålla sig kvar!

• Tillyz

Grattis till tvillingar, annwak! :) Vilken vecka är du i? Jag ska börja ta en spruta till imorgon, orgalutran som ska förhindra för tidig ägglossning. Vet ni om man ska ta båda sprutorna vid samma tillfälle? Jag tar menopur också.

• Tillyz

Hej igen. Det har gått bra med sprutorna. Lite stressigt bara tycker jag. Idag ska jag på mitt andra VUL och förhoppningsvis blir det ÄP på måndag. När får man göra första VUL efter ET? Lycka till alla!

• Tillyz

Hej alla!
    Hur går det för er? Själv hade jag ÄP igår och de fick ut 12 st ägg. Imorgon ska jag få sätta tillbaka ett om allt går som det ska. Hoppas! Jag har känt mig väldigt trött och deppig av sprutorna och har känt mig ganska stressad av alla sprutor mm. Fler som känt så?

• Tillyz

Grattis annwak till 10 veckor och lycka till på tisdag, håller tummarna för att det ser bra ut med dina båda små! MajsanGG, lycka till på UL nästa vecka!

Jag känner mig jätteglad och förhoppningsfull idag. De satte tillbaka ett embryo, hoppas det var guldägget! Fyra skulle odlas vidare och kanske går de till frysen. Det får vi svar på nästa vecka. Men först och främst hoppas vi nu på att det lilla livet som sattes in idag vill fästa! Glad

• Tillyz

Hej alla!
    Hur går det för er?
    Jag är på rd 5 och tiden går ju såå långsamt! Förvånad
    Och jag känner mig stor som ett hus min mage är jättestor och spänd.
    Var det så för er också? Jag blir lite orolig att det är överstimulering...
    Sen är jag ju hungrig konstant också... kanske är det..? Drömmer

• Tillyz

Nä Annwak, va tråkigt! Rynkar på näsan Håller tummarna för att det går bra nästa gång!

• Tillyz

Fick du börja direkt? Trodde man var tvungen att hoppa över en cykel? Stoort lycka till! Jag testade idag på RD 13 och det var negativt... Då är det ganska kört väl? Rynkar på näsan

• Tillyz

Tack Majsan! Ja än lever hoppet.... Ok...lång väntan då. Håller tummarna för att det går vägen denna gång! Betalar ni själva eller har ni fått det genom landstinget? Vi tog ett sånt där tre-pack så vi har två gånger kvar om det inte skulle funka denna gång men det är verkligen påfrestande. Just nu känns det inte ens som jag skulle vilja gå igenom allt igen... :-/

• Tillyz

Tyvärr kom ju mensen och jag slutade med progesteronet, nu läste jag just att det skulle man inte göra förrän man pratat med dem på kliniken... Ska ringa idag och höra när jag kan börja med nästa omgång. Jo visst är det så att även om det inte känns så, så skulle man göra vad som helst för att få sitt efterlängtade barn. Hur går det med sprutandet?

• Tillyz

Nej fy vad tråkigt! :( Men då hoppas vi på december! Gravid Jag ska få göra FET i december eftersom vi fick ett ägg till frysen vid förra uttaget. Känns skönt att slippa sprutorna.

Svar på tråden någon som behandlas på st:görans?