• Qhuiii

vänner sökes i Halmstadområdet

Hej!
    Jag är en tjej på 24 år. Har bott i Halmstad i ca 2 år nu men känner fortfarande inte att jag har några direkta vänner.
    Jag bor tillsammans med min sambo och våran gojja. Jobbar som Timvikarie inom psykiatrin. På fritiden tränar jag en del.

Är du som jag hyfsat nyinflyttad eller bara ute efter nya vänner, hör av dig!:)

• Svar på tråden vänner sökes i Halmstadområdet
  • Misslee1

Hej! Såg din tråd & fastnade för den! Jag är halmstadbo, så jag är inte nyinflyttad men jag söker nya vänner !:) Mina intressen är att träna & busa med mitt vilddjur , Vincent ! En underbar lite fransk bulldog :) Hälsningar Malin

• Tesss

Hej ni! :) jag är också helt ny här, med mina två papillon hundar. Flyttade hit från Göteborg för att bli sambo så jag känner absolut ingen här..både på gott och ont. Har ni några tips på bra hund aktiviteter, tex bra hundgården, promenad stigar etc?

Tess

• Tesss
    Misslee1 skrev 2014-01-12 20:44:41 följande:

Hej! Såg din tråd & fastnade för den! Jag är halmstadbo, så jag är inte nyinflyttad men jag söker nya vänner !:) Mina intressen är att träna & busa med mitt vilddjur , Vincent ! En underbar lite fransk bulldog :) Hälsningar Malin

Åh, en fralla..dom är så himla fina. Hur gammal är han? :) bor ni mitt i Halmstad? Vore kul med en "hund träff" eller så, knyta lite nya kontakter känns behövligt, haha :)
  • Gia

Hej. Skriver gärna här med. Är också halmstadbo men söker med nya vänner. Har en liten Japansk Spets dam på 7år här hemma med. :)

• septemberbaby

Hej, Aleskogen är fin at promenera i och rastgården på Rotorp tycker jag är stans bästa! :)

• Tesss
    septemberbaby skrev 2014-01-30 04:20:04 följande:

Hej, Aleskogen är fin at promenera i och rastgården på Rotorp tycker jag är stans bästa! :)

Ta k, ska kolla upp det! :)
  • Tesss
    Qhuiii skrev 2013-08-31 10:16:05 följande:

Hej!
    Jag är en tjej på 24 år. Har bott i Halmstad i ca 2 år nu men känner fortfarande inte att jag har några direkta vänner.
    Jag bor tillsammans med min sambo och våran gojja. Jobbar som Timvikarie inom psykiatrin. På fritiden tränar jag en del.

Är du som jag hyfsat nyinflyttad eller bara ute efter nya vänner, hör av dig!:)

En fråga bara, har i jobbat inom psykiatrin länge? På sjukhuset då eller? Jag ska börja där i mars och känner mig heelt lost, vore ju faktiskt kul att veta lite grann hur det funkar, från en medarbetares sida. :)
Svar på tråden vänner sökes i Halmstadområdet